Hyper focus. How to Work Less and Achieve More на Крис Бейли в дълбочина вниква в начина, по който хората приемат и реагират на случващото се, споделя Ива
Много често чета няколко книги едновременно на различни теми. Вярвам, че хората са многопластови и че идеите могат да дойдат от всякъде. В PR умеем да разказваме с думи и похвати и когато преплиташ стиловете, вдъхновението идва само.
Ива Григорова има 15 години опит в PR комуникациите, стратегическото консултиране, корпоративен и бранд PR, управление на кризи и репутация, маркетингови кампании с кауза и с лидери на мнение, дигитален и inbound PR. Част е от Publicis Groupe България от 2018 г., когато поема управлението на PR агенция MSL Sofia.
През последните години наблягам на теми за личностно и професионално развитие. Разнообрaзявам с художествена литература от време на време. Обичам физическите книги и усещането, което прелистването ти дава. Чета електронни книги или слушам аудиoкниги също, защото те въздействат по различен начин на сетивата. С детето четем приключенска фантастика в момента. Смятам, че е важно да се възпитава у младите любопитство и интерес към историите в книгите, защото децата днес живеят с технологиите и учат по много по-интуитивен начин.
През изминалата година книгата, която ме накара да се замислям повече върху потенциала и възможностите, които аз или хората около мен имат, е на Маршал Голдсмит What got you here won’t get you there. Не само живеем в постоянно променяща се професионална и социална среда, но това да осъзнаеш, че уменията и знанията са променлива, е най-силният коз, който може да имаш в живота, за да си по-добър или да постигаш това, за което си мечтаеш. Не само умението да се развиваш, адаптираш, но и осъзнаването да се отучиш, за да научиш, е наистина ценно в живота, в бизнеса, в общуването с хората.
Препрочетох за втори път Campaigns That Shock The World. The Evolution of Public Relations на Дани Роджърс, който е главен редактор на PRWeek за ЕМЕА и UK. Книгата събира различни емблеметични кампании и подходи на светила в индустрията от цял свят. Благодарение на своята проницателност като експерти те са виждали отвъд очевидното възможностите на PR като похват и са създали имиджа на хора, брандове и културни или политически движения, които са оставили отпечатък не само в комуникационната индустрия, но са променяли общества, икономики и са създавали културни феномени. Бих препоръчала всеки млад специалист в PR да прочете тази книга. Много се радвам, че именно тя присъства в библиотеката в офиса на Publicis Groupe България.
В момента чета Hyper focus. How to Work Less and Achieve More на Крис Бейли. Книга, която събира много практически съвети и похвати, но в дълбочина вниква в начина, по който хората приемат и реагират на случващото се. В свят, в който информационният поток е ежесекунден, е изключително важно да държиш посоката, която те прави пълноценен за самия себе си, но и за всички около теб.
Вижте профила и актуалните позиции за работа на Publicis Group в JOBS.bg
Вижте още материали от рубриката на Economy.bg „Какво четат PR лидерите?":
Какво четат PR лидерите: Любомир Аламанов, SiteMedia Consultancy
Какво четат PR лидерите: Соня Славчева, Well Done
Какво четат PR лидерите: Ана Арнаудова, All Channels
Какво четат PR лидерите: Максим Бехар, M3 Communications Group, Inc.
Какво четат PR лидерите: Елина Цанкова, Карлсберг България АД