Партньорството ще предостави на организациите необходимия талант за преминаване към ерата на дигиталния бизнес
ITCE - компания за ИТ обучения и консултантски партньор на ServiceNow в България, се присъедини към глобалната програма “RiseUp” на ServiceNow, за да обучи и подготви кадри, които да започнат кариера в бързо развиващата се екосистема на ServiceNow.
Партньорството ще предостави на организациите необходимия талант, чрез който ще се осигури плавното преминаване към ерата на дигиталния бизнес, като същевременно и разширява възможностите за кариерно развитие на отделните хора.
ITCE е оторизиран партньор на ServiceNow Placement Program в региона на Централна и Източна Европа, което разширява акредитацията на компанията, която и в момента е ATP, ServiceNow Accredited Training Partner, като от 2019 г. и до сега предоставя акредитирани курсове за облачната платформа.
Членството на ITCE подкрепя целите на “RiseUp” програмата на ServiceNow да обучи 1 милион души в платформата на компанията до края на 2024 г. Чрез “RiseUp” се предоставя възможността да се разширят традиционните технологични умения, като набляга на компетенциите критично мислене, междуличностна комуникация и креативност.
Това сътрудничество има за цел да предостави на партньорите, центровете за висококвалифицирани услуги и клиентите на ServiceNow така необходимия талант с цел по-нататъшно развитие на екосистемата в България и региона. Недостигът на ServiceNow обучени професионалисти през последните години беше пречка за растежа на компаниите, както и предизвика нарастване на конкуренцията за таланти между тях. ITCE има за цел да допринесе за разрешаването на този проблем чрез обучение и сертифициране на набор от квалифицирани кандидати за платформата на ServiceNow.
ITCE ще използва своя опит в развиването на академиите и програми за обучение за бизнеса, за да създаде възможно най-добрата учебна среда, включваща разнообразие от инструменти, включително водени от инструктор класове, лабораторни упражнения, практически задания, тестове, както и управление на професионалните общности. Програмата ще се основава на официално съдържание за обучение на ServiceNow, лабораторни упражнения и изпити за сертифициране.
„Все повече организации се обръщат към технологиите, за да стимулират производителността и ефективността, добре обучените дигитални професионалисти са от съществено значение за успеха, но все по-трудни за намиране“, каза Ейми Ригън Морхаус, старши вицепрезидент на глобалното образование в ServiceNow. „Развълнувани сме, че ITCE избра “RiseUp” на ServiceNow, за да помогне за преодоляването на тази празнина. Чрез програмата хората ще имат възможност да изградят значими технологични кариери с обещаващо бъдеще".
ServiceNow е водещата компания за дигитални работни процеси и признат пазарен лидер в множество сегменти за софтуерни платформи. Тя е обявена за най-бързо развиващата се компания за корпоративен софтуер, както и за най-иновативната компания според Forbes.
ITCE е водещият на пазара ИТ трейнинг център и стана първият консултантски партньор на ServiceNow в България през 2015 г. Компанията предоставя обучения за ИТ и управленски методологии, както и персонализирани програми за обучение с 3000+ обучени професионалисти всяка година. В консултантския си бизнес ITCE специализира в Scaled Agile и ServiceNow трансформации, като компанията е помогнала на някои от най-големите бизнеси в региона да модернизират своите процеси, практики и умения на служителите си.