сряда, 19 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    919 прочитания

    Meta обмисля платени версии на Facebook и Instagram в ЕС

    Те ще са без реклами за потребителите
    05 септември 2023, 09:43 a+ a- a

    Снимка: Economy.bg

    Meta Platforms обмисля платени версии на Facebook и Instagram без реклами за потребители, пребиваващи в Европейския съюз (ЕС), като отговор на контрола на регулаторите, съобщи New York Times.

    Тези, които плащат за абонаментите, няма да виждат реклами, като Meta също ще продължи да предлага безплатни версии на приложенията с реклами в ЕС, се казва в съобщението, което цитира трима души, запознати с плановете.

    Изданието добавя, че евентуалният ход може да помогне на Meta да се бори с опасенията за поверителността и други проверки от страна на ЕС, тъй като ще даде на потребителите алтернатива на базираните на реклами услуги на компанията, които разчитат на анализиране на данните на хората.

    Компанията е под прицела на антитръстовите регулатори на ЕС и загуби битката през юли срещу германска заповед от 2019 г., която му забранява да събира данни на потребители без съгласие, припомня „Ройтерс“.

    На този етап не е ясно колко ще струва абонаментът за версията без реклами.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    преди 6 часа
    Публичните финанси на България губят 3 млрд. лв. годишно заради недекларираната заетост
    Най-високите нива на използване на подобни практики са открити в секторите селско стопанство, туризъм и строителство
    преди 7 часа
    Nvidia стана най-ценната компания в света
    С пазарна капитализация над $3,3 трилиона, тя надмина Microsoft и Apple
    преди 8 часа
    За първи път: Соларната енергия е повече от петролната
    7 китайски компании за соларна инфраструктура изпреварват енергийните резерви на 7-те най-големи петролни компании
    преди 23 часа
    PISA представи първата си оценка на творческото мислене при 15-годишните
    Българските ученици са с резултат по-нисък от средния за ОИСР