събота, 28 януари 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    736 прочитания

    УниКредит Булбанк с дистанционен модел за обслужване на бизнес клиенти

    Към момента изцяло дистанционно се обслужват над 1500 дружества от цялата страна
    23 януари 2023, 15:27 a+ a- a

    УниКредит Булбанк предлага напълно дистанционен модел на обслужване на корпоративни клиенти, чрез който могат да разчитат на дистанционен обслужващ банкер и да се възползват от пълно банково обслужване от разстояние. Към момента изцяло дистанционно се обслужват над 1500 дружества от цялата страна, като основен критерий на банката е размерът на нетния им приход от продажби на година.

    Чрез възможността на корпоративните клиенти да подписват документите си електронно, използвайки сертифициран КЕП, мобилното приложение Evrotrust и/или директно в мобилното приложение на УниКредит Булбанк – Булбанк Мобайл, компаниите подписват, потвърждават и изпращат документи навсякъде и по всяко време, в резултат на което са спестени стотици часове от посещение на банкови филиали и физически срещи в офиси.

    Основното предимство на дистанционния модел е възможността клиентите ни да получават качествено, експедитивно и компетентно обслужване с индивидуален подход от всякъде и по всяко време, без допълнителни разходи и без ограничения според сектора, в който те оперират.

    Към момента се обслужват клиенти от всички сектори и няма преобладаващ – хранително-вкусова промишленост, информационни технологии, ресторантьорство, хотелиерство, транспорт и логистика, медицински центрове, бензиностанции и много други с разрешени от закона дейности. Ежедневно всеки дистанционен обслужващ банкер провежда повече от 40 телефонни разговора с различни клиенти, както и онлайн срещи с визуална връзка чрез дигитална платформа.

    Въвеждането на подобно решение за обслужване, подпомага работните бизнес процеси и открива възможности за подобряване на клиентското преживяване, което е и стратегическа посока за най-голямата корпоративна банка на българския пазар.

    „Дигиталното банкиране чрез Булбанк Онлайн е предпочитан и вече все по-естествен канал за юридическите лица, които са наши клиенти. В допълнение, вярваме, че дистанционният модел на обслужване е следваща стъпка и с него отговарямe на нарастващите нужди на корпоративните клиенти да използват дигитални канали за комуникация и обработка на плащания и много други операции. По този начин пестим един от най-ценните ресурси - време, което позволява на клиентите ни да се фокусират изцяло върху своята основна дейност. С подобно решение целим постоянно да подобряваме клиентското преживяване и затвърждаваме позицията си на номер едно корпоративна банка в България,“ коментира Борислав Бангеев, директор Корпоративно банкиране в УниКредит Булбанк.

    Дистанционният модел на обслужване е част от стратегията на УниКредит Булбанк за развитие и подобрение на предлаганите от банката услуги посредством дигитални решения в синхрон с тенденциите на световните пазари. Доказателство за все по-засиленото търсене от страна на клиентите и увеличението на броя дистанционни мениджъри, което само по себе си отразява и оценката на клиентите за предоставяната от банката услуга.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    Близо 100 хил. ученици ще получат подкрепа по проект на МОН
    Предвижда се аналогична процедура и за детските градини
    преди 11 часа
    САЩ се движат към въвеждане на ежегодна Covid ваксина
    FDA поиска мнение от своите съветници как да стане промяната и какво точно да включва
    преди 12 часа
    70% от офис площите на София са извън центъра на града
    Търсенето на офис площи може да се свие заради съкращаването на разходи в някои от най-големите ИТ компании в света, създавайки ефект на доминото и при местните компании, прогнозира MBL
    преди 12 часа
    преди 14 часа
    България ще увеличи участието си в Черноморската банка за търговия и развитие с 33 млн. евро
    От 1999 до момента банката е финансирала 39 проекта в България