събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1109 прочитания

    УниКредит Булбанк с дистанционен модел за обслужване на бизнес клиенти

    Към момента изцяло дистанционно се обслужват над 1500 дружества от цялата страна
    23 януари 2023, 15:27 a+ a- a

    УниКредит Булбанк предлага напълно дистанционен модел на обслужване на корпоративни клиенти, чрез който могат да разчитат на дистанционен обслужващ банкер и да се възползват от пълно банково обслужване от разстояние. Към момента изцяло дистанционно се обслужват над 1500 дружества от цялата страна, като основен критерий на банката е размерът на нетния им приход от продажби на година.

    Чрез възможността на корпоративните клиенти да подписват документите си електронно, използвайки сертифициран КЕП, мобилното приложение Evrotrust и/или директно в мобилното приложение на УниКредит Булбанк – Булбанк Мобайл, компаниите подписват, потвърждават и изпращат документи навсякъде и по всяко време, в резултат на което са спестени стотици часове от посещение на банкови филиали и физически срещи в офиси.

    Основното предимство на дистанционния модел е възможността клиентите ни да получават качествено, експедитивно и компетентно обслужване с индивидуален подход от всякъде и по всяко време, без допълнителни разходи и без ограничения според сектора, в който те оперират.

    Към момента се обслужват клиенти от всички сектори и няма преобладаващ – хранително-вкусова промишленост, информационни технологии, ресторантьорство, хотелиерство, транспорт и логистика, медицински центрове, бензиностанции и много други с разрешени от закона дейности. Ежедневно всеки дистанционен обслужващ банкер провежда повече от 40 телефонни разговора с различни клиенти, както и онлайн срещи с визуална връзка чрез дигитална платформа.

    Въвеждането на подобно решение за обслужване, подпомага работните бизнес процеси и открива възможности за подобряване на клиентското преживяване, което е и стратегическа посока за най-голямата корпоративна банка на българския пазар.

    „Дигиталното банкиране чрез Булбанк Онлайн е предпочитан и вече все по-естествен канал за юридическите лица, които са наши клиенти. В допълнение, вярваме, че дистанционният модел на обслужване е следваща стъпка и с него отговарямe на нарастващите нужди на корпоративните клиенти да използват дигитални канали за комуникация и обработка на плащания и много други операции. По този начин пестим един от най-ценните ресурси - време, което позволява на клиентите ни да се фокусират изцяло върху своята основна дейност. С подобно решение целим постоянно да подобряваме клиентското преживяване и затвърждаваме позицията си на номер едно корпоративна банка в България,“ коментира Борислав Бангеев, директор Корпоративно банкиране в УниКредит Булбанк.

    Дистанционният модел на обслужване е част от стратегията на УниКредит Булбанк за развитие и подобрение на предлаганите от банката услуги посредством дигитални решения в синхрон с тенденциите на световните пазари. Доказателство за все по-засиленото търсене от страна на клиентите и увеличението на броя дистанционни мениджъри, което само по себе си отразява и оценката на клиентите за предоставяната от банката услуга.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 11 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 12 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 12 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 14 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години