петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7374 прочитания

    JOBS.bg e Superbrand за пети пореден път

    Вижте видео от награждаването на компаниите, получили приз за Superbrands за 2017–2018, и специалните награди на Григор Димитров и Веселина Кацарова
    30 ноември 2017, 15:07 a+ a- a

    JOBS.bg получи приз за Superbrand за пети пореден път в независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар на глобалната организация Superbrands.

    На тържествена церемония в София организацията връчи награди на най-силните потребителски и бизнес марки на българския пазар. На събитието беше представено и шестото официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на 37 от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социално отговорни каузи.

    Вижте награждаването на:

    Потребителски марки (Business-to-Consumer): 24Kitchen, АДРЕС, Adidas, BOSCH, „Димитър Маджаров“, Deroni, Dir.bg, Domaine Boyar, DOMKO, Dulcolax, ЗОРА, Fibank, Lidl, Мтел, Magne B6, NO-SPA, NOVA, OMV, Orange Center, Oriflame, „Престиж“, ROIS, „Сливенска перла“, Turkish Airlines, „УниКредит Булбанк“, Visa, Vitagold и Walmark.

    Бизнес марки (Business-to-Business): Arteks Engineering, Kreston BulMar, Netinfo, „Пенков, Марков и партньори“, René Gourmet Group, СОТ 161, SEG и Unimasters Logistics Plc.

    За втори път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди.

    Тенис звездата Григор Димитров беше отличен с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света. (Видео вижте тук)

    Оперната прима Веселина Кацарова получи почетен приз за принос в промоцията на българската култура по света. (Видео вижте тук)

    Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 90 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 8 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 9 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 9 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 11 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години