За четвърта поредна година в България се проведе фестивалът за ефективност на реклама Effie, който отличава най-значимите постижения в маркетинговите комуникации и идеите, които работят, организирани от Асоциацията на рекламните агенции – България. Конкурсът търси в работата на агенциите и рекламодателите доколко кампаниите им са постигнали целите си. Ефективността на всяка отделна кампания се оценява по четири показателя: какви са предизвикателствата и целите пред кампанията; каква е била голямата идея на кампанията и как й е вдъхнат живот; какви са постигнатите резултати. Първите три показателя определят 70% от оценката, а последният – 30%.
Вижте победителите в отделните категории
Категория:
Услуги
Категория:
Промоции
Категория:
Стоки
Категория:
Корпоративни комуникации
Категория:
Социална, медийна политическа реклама
Журито, което тази година оцени най-ефективните кампании, бе:
Василиса Младенова - Business Development Director - New Moment New Ideas Company
Весела Димова - Директор „Продажби” - bTV Media Group
Грета Колева-Хикова - Ръководител oтдел „Комуникационни консултации” – BBDO Group
Диана Симеонова - Маркетинг директор – VIVACOM
Димо Димов - Директор „Маркетинг” – „Каменица”
Иван Киров - Творчески директор - McCann Erickson Sofia
Илиян Стойчев - Директор „Връзки с клиенти” – ARCHER IDEAS
Красимир Папазов - Директор отдел „Връзки с клиенти” – Ogilvy&Mather Sofia
Красимира Василева - Sales Director - Nova Broadcasting Group, a part of MTG
Кристина Влахова - General Manager - Intellecta Srl-Strategic Marketing Consultancy
Марина Рачева - Медия директор – Huts JWT
Марчела Абрашева - Регионален директор Югоизточна Европа - TNS BBSS South East Europe
Мирослава Иванова - Директор „Бизнес комуникации” – UniCredit Bulbank
Стоян Михайлов - Председател на УС - БАМОР
Юлиан Добрев - Директор изследвания – „Прагматика”