Близо хиляда ученици и студенти се включиха в „Мениджър за един ден"
Вижте какво споделиха за участието си в инициативата на JA България стажанти във FactSet, Vivacom, Nestle, Saatchi&Saatchi, coBuilder, HP Inc., A1, Coca-Cola HBC и др.
„Мениджър за един ден” е сред най-популярните инициативи на „Джуниър Ачийвмънт България”. Тя се провежда ежегодно в над 100 държави по целия свят. В нея винаги се включват както висши държавни управници, така и утвърдени мениджъри от всички сфери на бизнеса и обществения живот. Инициативата е предназначена за ученици от края на гимназиалния курс и за студенти от първите години на университета - 16-23 годишни.
Тази година 983-ма ученици и студенти бяха мениджъри за един ден в 70 населени места.
Вижте какво споделят младежи, включили се в 17-ото издание на инициативата, за своето участие:
Вижте какво споделиха младежи, които участваха в „Мениджър за един ден“ в FactSet , Vivacom, Nestle, Saatchi&Saatchi.
Вижте какво споделиха младежи, които участваха в „Мениджър за един ден“ в coBuilder, HP Inc., A1, Coca-Cola HBC.
Вижте какво споделиха младежи, които участваха в „Мениджър за един ден“ в различни държавни институции и организации.
Ученият, който стои зад писмото, призоваващо за пауза в разработването на мощни системи за AI, заяви, че писмото му е имало по-голям ефект от очаквания
45 млн. лв. е общо инвестицията в откритите преди дни търговски комплекси Holiday Park Стара Загора и Holiday Park Пазарджик, създадени са над 800 работни места – Иван Граматиков, мениджър „Управление на активи“ във „Видеолукс Холдинг“, пред Economy.bg