събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2311 прочитания

    Поръчали сме стоки на стойност близо 56 млн. лв. по време на Черния петък

    eMAG публикува окончателните резултати от кампанията Black Friday
    22 ноември 2021, 11:35 a+ a- a

    Кампанията Black Friday традиционно откроява най-важните тенденции по отношение развитието на електронната търговия в България. Нуждата от една дестинация за различни видове покупки, разнообразие на поръчаните продукти и по-висок бюджет, отделен за кампанията, както и повече покупки от мобилното приложение и картови плащания са акцентите на изданието eMAG Black Friday за 2021 година.

    В неговите рамки клиентите са поръчали над 382 000 броя продукти от всички категории, както от eMAG, така и от 1814 Marketplace търговци на платформата, което е увеличение от приблизително 13% в сравнение с миналата година. Общата стойност на поръчките се е увеличила със 17% спрямо миналата година – до 55,9 милиона лева.

    Резултатите потвърждават основна тенденция в развитието на електронната търговия у нас: консолидиране на поръчките от една дестинация за различни видове покупки и интегриране на онлайн пазаруването в ежедневните навици на клиентите. В тазгодишното издание на кампанията потребителите са добавяли в пазарската си количка средно 3 продукта от различни категории (50% увеличение спрямо миналата година).

    „Тазгодишното издание на eMAG Black Friday потвърди това, което забелязахме още миналата година – онлайн пазаруването се е превърнало в константа в ежедневните навици на клиентите. Те са поръчвали от всички продуктови категории – много лаптопи, малки домакински уреди, продукти за дома, играчки, продукти за лична грижа, както и дрехи и подаръци за празничния сезон. Наред с това отбелязваме, че клиентите са направили повечето поръчки от мобилното приложение на eMAG и плащането с карти се е увеличило в сравнение с миналата година, защото е по-бързо, по-безопасно и по-лесно“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

    Водещи тенденции на eMAG Black Friday 2021:
    •Една дестинация за различни видове покупки и разнообразяване на пазарската количка: над 382 000 броя поръчани продукта от всички категории. Клиентите са добавяли средно по 3 продукта в пазарската си количка – с 50% повече в сравнение с миналата година;
    •Потребителите са отделили средно 430 лв. за своите поръчки по време на eMAG Black Friday, увеличение с 61% спрямо миналата година;
    •Поръчките през мобилни устройства достигат най-високото си ниво до момента, съставлявайки 74,83% от общия брой на направените поръчки;
    •Плащане с карта: 24,26% от поръчките са платени онлайн, най-големият процент до момента, тъй като повече клиенти предпочитат да използват лесен и безопасен начин на плащане, който им помага да спестят време.

    Акценти на eMAG Black Friday 2021:
    •„Златната секунда” – 9:22:26 ч., 150 броя продукти, поръчани за една секунда;
    •„Златната минута” – 07:04 ч., 1626 броя продукти, поръчани за една минута;
    •Поръчан продукт с най-висока стойност: телевизор LG OLED83C11LA, 83" (210 см), Smart, 4K Ultra HD, OLED, Клас G – 7499 лв.;
    •Най-разнообразната поръчка включва 61 броя продукти от 28 различни категории, включително текстил, кафе, съдове за готвене, перилни и почистващи препарати, съдове за маса, електрически инструменти, хардуеър & аксесоари, медицински уреди, дрехи, офис оборудване, инструменти и съхранение;
    •Най-голям брой поръчки са направени от София, Варна, Пловдив, Бургас и Русе.

    Голямо разнообразие от продукти, поръчани по време на eMAG Black Friday 2021:
    •Кафемашина с капсули Krups Dolce Gusto Infinissima KP173B31, 15 bar, 1500 W, 1,2 л – 1255 бр.;
    •Интерактивна играчка M-Toys, Слон – 1070 бр.;
    •Телевизор Samsung 43AU8072, 43" (108 см), Smart, 4K Ultra HD, LED – 715 бр.;
    •Климатик Star-Light ACT-12ETL, 3D Inverter, 12000 BTU, клас A++, бял – 623 бр.;
    •Робот прахосмукачка Roborock S6 MaxV, ReactiveAI, Навигация LiDAR, 5200 mAH, автономия 3 ч., мoп, WiFi, черен – 575 бр.;
    •Слушалки Apple AirPods 2, бели – 426 бр.;
    •Смартфон Samsung Galaxy S20 FE (2021), Dual SIM, 128GB, 6GB RAM, 4G, Cloud Lavender – 394 бр.;
    •Зимна гума Kumho WP51 WinterCraft 195/65R15 91T – 300 бр. 

    Разнообразие от продукти, предлагани от над 1800 Marketplace търговци на платформата

    Клиентите все повече свикват да поръчват онлайн, когато имат нужда от нещо, и очакват да открият добри оферти при търговците. Разнообразието, предлагано тази година на eMAG Black Friday и постигнатите резултати не биха били възможни без усилията на над 1800 Marketplace търговци на платформата, малки и средни предприятия на пазара, които получиха поръчки за офертите си. Тази година Marketplace търговците са продали 78 000 продукта, което показва потенциала на този канал.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 14 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 15 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 15 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 17 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години