неделя, 28 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1822 прочитания

    Kaufland стартира система за сканиране на продуктите с телефон

    Клиентите могат сами да сканират избраните от тях стоки, докато пазаруват в магазина, спестявайки от времето за преминаване през каса
    23 ноември 2023, 09:38 a+ a- a

    От 21 ноември стартира пилотният проект на Kaufland България - K-SCAN, който дава възможност на клиентите сами да сканират избраните от тях стоки, докато пазаруват в магазина, спестявайки от времето за преминаване през каса.

    Сканирането на артикулите става с личен мобилен телефон или специален ръчен скенер, още преди всеки един от артикулите да бъде поставен в количката. За да се плати крайната сметка, сумата й се прехвърля на касата на самообслужване чрез отбелязване на QR код.

    За използване на приложението с мобилен телефон е необходима единствено регистрация с Kaufland Card, която да се сканира на входа на магазина. Ако клиентът предпочита с устройството, ръчните скенери са разположени на място в магазините.

    Основните предимства на услугата са, че спестява времето за изваждане на стоките на касата и че позволява контрол върху сметката по време на самото пазаруване.

    „Въвеждането на K-SCAN е следващата стъпка по пътя на дигитализация на Kaufland България. Тази иновация е поредната крачка, която правим в полза на клиентите ни. Чрез K-SCAN те могат да сканират продуктите си с личните си мобилни телефони, още докато избират покупките си и ги поставят в количките си, спестявайки им време да ги изваждат на касата една по една. Изчисленията показват, че тази опция може да спести до 15 минути от пазаруването“, това каза изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев.

    Пилотният проект стартира в 2 столични хипермаркета на веригата в България. Клиентите на Kaufland – Банишора първи имат възможността да опитат новата функция за дигитализирано пазаруване, а от края на тази седмица и посетителите и на Kaufland – Овча Купел също ще могат да започнат сами да отбелязват покупките си по време на пазар. Постепенно предстои въвеждането на услугата и в други магазини от веригата в цялата страна.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    26 април 2024, 14:45
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    26 април 2024, 14:34
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    26 април 2024, 14:14
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    26 април 2024, 13:50
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    26 април 2024, 11:47
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години