събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    974 прочитания

    BILLA пусна собствено приложение за служители

    То ще улеснява навигацията в комуникацията и придобивките в компанията
    15 февруари 2024, 11:50 a+ a- a

    Изображение: BILLA България

    BILLA България има над 5000 служители и всеки от тях разполага с богат пакет от придобивки, включително ексклузивни отстъпки за пазаруване в магазините на веригата, месечни ваучери за храна и допълнително здравно осигуряване. В един толкова голям и многообразен екип, разпространението на информация понякога може да бъде предизвикателство. За да бъде по-близо до своите служители, BILLA въвежда иновативно решение – специално приложение, разработено от компанията, за управление на допълнителните придобивки и вътрешната комуникация, съобщиха от компанията.

    „Приложението за служители на BILLA е част от цялостната ни стратегия за подобряване на вътрешната комуникация в компанията. Нашите екипи са локализирани в над 50 града в страната, имаме служители на възраст от 18 до 80 години, ето защо потърсихме иновативен формат, който да ни позволи да достигаме до всички тях бързо и лесно, да автоматизираме някои процеси и да получаваме регулярна обратна връзка. Това приложение ще бъде не само платформа за новини и достъп до разнообразни социални придобивки, но и ще ни помогне да станем още по-сплотени и ангажирани към живота в компанията“, сподели Ивелина Евстатиева, ръководител „Човешки ресурси“ в BILLA България.

    BILLA България е третият най-голям частен работодател в страната, като в момента в компанията са наети над 5000 служители. Над 85% от тях работят в магазините, а останалите – в логистиката и в администрацията. До всички тях трябва да достига точна и навременна информация, както и да бъде осигурен лесен достъп до документи и процедури, отворени за кандидатстване позиции и богат пакет от фирмени придобивки. С новото вътрешно приложение, всичко това е достъпно по всяко време, само с няколко клика на телефона.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 21 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 21 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 21 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 22 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 24 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години