То ще улеснява навигацията в комуникацията и придобивките в компанията
Изображение: BILLA България
BILLA България има над 5000 служители и всеки от тях разполага с богат пакет от придобивки, включително ексклузивни отстъпки за пазаруване в магазините на веригата, месечни ваучери за храна и допълнително здравно осигуряване. В един толкова голям и многообразен екип, разпространението на информация понякога може да бъде предизвикателство. За да бъде по-близо до своите служители, BILLA въвежда иновативно решение – специално приложение, разработено от компанията, за управление на допълнителните придобивки и вътрешната комуникация, съобщиха от компанията.
„Приложението за служители на BILLA е част от цялостната ни стратегия за подобряване на вътрешната комуникация в компанията. Нашите екипи са локализирани в над 50 града в страната, имаме служители на възраст от 18 до 80 години, ето защо потърсихме иновативен формат, който да ни позволи да достигаме до всички тях бързо и лесно, да автоматизираме някои процеси и да получаваме регулярна обратна връзка. Това приложение ще бъде не само платформа за новини и достъп до разнообразни социални придобивки, но и ще ни помогне да станем още по-сплотени и ангажирани към живота в компанията“, сподели Ивелина Евстатиева, ръководител „Човешки ресурси“ в BILLA България.
BILLA България е третият най-голям частен работодател в страната, като в момента в компанията са наети над 5000 служители. Над 85% от тях работят в магазините, а останалите – в логистиката и в администрацията. До всички тях трябва да достига точна и навременна информация, както и да бъде осигурен лесен достъп до документи и процедури, отворени за кандидатстване позиции и богат пакет от фирмени придобивки. С новото вътрешно приложение, всичко това е достъпно по всяко време, само с няколко клика на телефона.