вторник, 18 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1155 прочитания

    Kaufland България със собствена менторска програма

    Компанията стартира иновативна вътрешна програма K-Mentoring
    29 януари 2024, 14:28 a+ a- a

    Кристина Косева, експерт „Обучение и развитие“ в Kaufland България (Снимки: Кауфланд България)

    Kaufland България даде старт на собствена иновативна менторска програма – K-Mentoring. Тя е естествено продължение на мисията на най-големия ритейлър да бъде мост между образованието, младите хора и бизнеса. Програмата цели да насърчи цялостния процес по обмен на знания и умения между колегите, както и да приоритизира ролята на менторството в културата на компанията.

    Синергия между опит и знания
    В пилотната фаза на програмата участие вземат 26 служители от различни звена на компанията, разпределени в менторски двойки. Екипите, сформирани на база професионални интереси и хобита, ще се включат в богата програма от разнообразни активности. Продължителността на инициативата е 4 месеца. K-Mentoring включва нетуъркинг събития, индивидуална работа в менторските тандеми, както и достъп до дигитална платформа за обмен на знания и комуникация. Участниците ще имат възможност да се възползват и от широк набор от материали, фокусирани върху менторството, целеполагането и сътрудничеството.

    Тайната на успеха е в разнообразието на екипите
    В ролята на ментори и ментита влизат професионалисти от всички направления на Kaufland България. Сред участниците са експерти със значителен стаж в компанията, както и служители с отличаващи се хобита и таланти. Именно това многообразие от житейски опит и експертиза за бизнеса и процесите в компанията обещава уникален обмен на перспективи.
    „Нетърпеливи сме да видим ефекта от новата ни менторска програма, която всички участващи колеги приеха с голям ентусиазъм. Сигурни сме, че всеки от тях ще даде частица от себе си, за да постигнем нейната цел и да се обогатим взаимно както личностно, така и професионално“ – коментираха Диана Костова, ръководител отдел „Обучение, развитие и мотивиране“ и Кристина Косева, експерт „Обучение и развитие“ в Kaufland България.

    (л) Диана Костова, ръководител отдел „Обучение, развитие и мотивиране“ в Kaufland България, Кристина Косева, експерт „Обучение и развитие“ в Kaufland България, Елия Младенова, старши експерт „Обучение и развитие“ в Kaufland България

    Дългосрочна инвестиция в знанието
    Kaufland България продължава да демонстрира своя ангажимент към обучението и развитието на своя екип, осигурявайки средно по 6 обучения на служител на годишна база, и инвестирайки над 400 хил. лв. в нови програми за придобиване на знания и умения. Резултатите са впечатляващи - повече от 50% от служителите остават в компанията над 5 години, а над 80% от ръководителите са вътрешно развити.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 34 минути
    До края на месеца България поиска извънредни конвергентни доклади от ЕК и ЕЦБ
    Това заяви министър Петкова пред членове на Еврогрупата
    преди 16 часа
    Близо 1500 германски компании оперират у нас
    Те създават над 50 000 работни места в България
    преди 17 часа
    Meta иска да създаде AI роботи, които да се занимават с домашните ни задължения
    Компанията планира разработка на софтуер и сензори
    преди 17 часа
    Преименуваха летище София
    Вижте как ще се казва вече столичният аеропорт
    преди 18 часа
    Караджов: Подготвяме концесионирането на летище Пловдив
    Трябва да се инвестира в развитието му не само като гражданско, но и като карго летище
    преди 19 часа
    Проучване: Социалните мрежи изпреварват телевизията като източник на информация за младите хора у нас
    Достъпът до здравеопазване и справянето с нарастващите цени трябва да бъдат основен приоритет в Европа, смятат хората на възраст 16-30 години в България