събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6070 прочитания

    Как започнах моята първа работа: Георги Банов, Информационно обслужване

    За интервюто се подготвих, като разучих с какво се занимава компанията и какви умения са ми нужни за позицията, разказва Георги
    01 юни 2022, 13:59 a+ a- a

    Стартирането на първа работа е предизвикателство за всеки млад човек. Като всяко ново начало, и това идва с много неизвестни. В новата рубрика на Economy.bg „Как стартирах моята първа работа“ млади професионалисти от водещи компании в различни сектори в България разказват за началото на кариерата си, предизвикателствата, с които са се сблъскали, и какво според тях е било ключово в процеса, за да достигнат до интервю и да получат оферта за започване на работа.  

    Запознайте се с Георги Банов, младши разработчик, софтуер в „Информационно обслужване“ АД. Георги е завършил средно образование в 23. СУ „Фредерик Жолио-Кюри“, специалност „Бизнес и предприемачество“.

    Коя беше първата ти работа и как започна в компанията? 
    Моята първа работа беше като барман, в заведението на родителите ми. За позицията в „Информационно обслужване“ АД разбрах от бивш служител в компанията.

    Как се подготви за интервюто в „Информационно обслужване“ АД и какво помниш от него?
    За интервюто се подготвих, като разучих с какво се занимава компанията и какви умения са ми нужни за позицията, за която кандидатствах. От интервюто ми направи приятно впечатление доброто настроение на интервюиращите, техният подход и интерес с какво съм се занимавал, какво съм работил и какво съм учил до момента.

    Какво знаеше за компанията, преди да започнеш? И какво те изненада, когато реално започна да работиш в компанията?
    За компанията знаех, че приема важни държавни поръчки и е разработила едни от най-значимите информационни системи в България, а именно Националната здравно-информационна система и Единната информационна система на съдилищата. Изненада ме обстановката. Очаквах да е много по-напрегнато, но всъщност е спокойно.

    Колко време отне процесът по търсене до започване на работа и кое беше най-голямото предизвикателство? Как се справи и някой помогна ли ти?
    Процесът от търсенето до започването беше приблизително месец, доколкото си спомням. Най-голямото предизвикателство беше, че започвам първата ми работа в тази сфера, а знам че тук опитът играе съществена роля. Предполагам, че и човекът, насочил ме към тази сфера, е казал добри думи за мен.

    Какво смяташ, че беше ключово в целия процес, за да стигнеш до интервю и да ти предложат да започнеш в компанията?
    Според мен ключовото в целия процес е целеустремеността ми и стимулът ми да се развивам.

    Ако искаш, сподели с нас какво направи с първата си заплата?
    С моята първа заплата помня, че платих семестъра ми в „Софтуни“ за един от последните ми модули по C# пътеката, а останалите пари отидоха по направление за сметки, храна и гориво.

     

    ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА КАК ЗАПОЧНАХ МОЯТА ПЪРВА РАБОТА

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 12 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 13 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 13 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 15 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години