Пазарът усвоява продукта по-бързо от всяко друго нововъведение в сферата на потребителската електроника
Таблетите отбелязват стабилен ръст през 2012, като все повече нови играчи със свежи идеи се присъединяват към пазара, в това число Microsoft с таблета си Surface и Samsung с Galaxy Note 10.1, съобщава TIME. Пазарът усвоява този продукт по-бързо от всяко друго нововъведение в сферата на потребителската електроника.
Нагласата към таблетите трябва да се измести от чистото потребление на медия съдържание към употребата им като многостранни компютърни продукти, смятат от изданието. Също така експериментирането е ключово за растежа на пазара, отбелязват от TIME. По-добре е да се подходи иновативно към нови разработки на модели, дори и те да се провалят, отколкото да се пуска поредния подобен таблет с цел увеличаване на приходите.
Експертите смятат, че персоналните компютри все пак нямат да изчезнат напълно вследствие на растящата употреба на таблети, но определено потребителите ще прекарват все по-малко време на тях. Смартфонът, таблетът и персоналният компютър ще формират екосистема, в която потребителят ще решава кое устройство отговаря най-добре на медийните му нужди в момента.