Книгите на Мария Лалева ми напомнят колко животоутвърждаващо е да избягваме сивотата и битовизмите на ежедневието, споделя тя
Какво четат PR професионалистите в България? Кои са книгите и авторите, от които черпят вдъхновение? Какви уроци и поуки си извличат от тях? Economy.bg попита PR професионалисти във водещи компании в България. Вижте какво отговори Ана Арнаудова, Managing Director All Channels PR:
Ана Арнаудова работи в сферата на маркетинга и комуникациите от 2009 година, и по-конкретно в разработването на креативни и комуникационни стратегии, ESG, управление на кризи, CSR, създаване на работодателска марка, управление на събития и връзки с медиите.
Книгите са една от най-големите ценности, с които човечеството разполага. Те ни позволяват да погледнем живота от друг ъгъл, през чужди очи. Те са храна за душата и ума. От дете книгите са част от моя живот. От класики като „Пипи Дългото чорапче“ и „Емил от Льонеберя“ на вечната Астрид Линдгрен през световете на „Хари Потър“ и „Властелинът на пръстените“, до книги с доста по-тежка тематика като Nothing to envy на Барбара Демик. Книгите раждат и развиват въображението, дават ни уроци и ни карат да се замислим кои сме и какво искаме от този живот. Без книгите не бих могла да съм същият човек, който съм днес и съответно да съм и същият професионалист.
Една от последните книги, в които имах удоволствието да се потопя, беше „Пасиансът на архангелите“ на Мария Лалева. Също като „Живот в скалите“, бях погълната от един привидно обикновен свят, който всъщност крие своите малки и големи вълшебства, неочаквани истории и тъжни човешки съдби. Книгите на Мария Лалева ми напомнят за магията на живота и колко животоутвърждаващо е да избягваме сивотата и битовизмите на ежедневието. Трудно е да се опише с малко думи как една книга докосва живота ми и какви поуки си вземам от нея. Те може да са едни на 20 години и съвсем други дори само година по-късно. „Пасиансът на архангелите“ ми потвърди, че е важно да съм добра, в истинския смисъл на думата, както и да не забравям как всяко взето решение, малко или голямо, може да промени живота и да не забравям да се радвам дори на най-малките моменти красота и любов, защото те са най-ценното, което притежаваме и са това, което остава и след нас.
Вижте още материали от рубриката на Economy.bg „Какво четат PR лидерите?":
Какво четат PR лидерите: Максим Бехар, M3 Communications Group, Inc.