събота, 02 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9220 прочитания

    Какво четат PR лидерите: Максим Бехар, M3 Communications Group, Inc.

    Доналд Милър е много добър майстор в описването на конкретни ситуации, споделя Максим
    05 февруари 2024, 08:28 a+ a- a

    Чета постоянно и много. Всеки ден рано сутрин и късно вечер предимно кратки статии, или дори постове, които обаче се старая да чета между редовете и да вляза „в обувките“ на този, който ги е писал. Често успявам. Книги… предимно пиша, за последните три години издадох пет, а когато чета, гледам предимно да ползвам моя Kindle и правя това в самолетите по време на дълги полети.

    Тази книга обаче - „Изграждане на бранд история“ от Доналд Милър, която си купих от една прекрасна книжарница в малкото градче Нейпълс в южния щат Джорджия, привлече вниманието ми и я изчетох веднага с огромен интерес. Всъщност всичко в днешно време е история. Но трябва да я разкажеш, да привлече вниманието на читателите, да я разберат, да „влязат“ в нея и да имат своята роля… Това в най-висока степен важи за брандинга, тази толкова популярна дума през последните десетина години главно поради „цунамито“ на социалните медии и факта, че вече всеки има в ръцете си шанса да издигне или да срине своя или на компанията си бранд.

    Изграждането на добър бранд е изключително трудна задача главно поради факта, че трае дълго и може да бъде обърнато за секунди. Примери за това – колкото искаме. Фирми, градили бранд  20 години, го загубват за 20 секунди, да не говорим за личности.

    Доналд Милър е много добър майстор в описването на конкретни ситуации. В най-новото издание на тази книга вероятно надминава всички очаквания, свеждайки този процес само до седем изключително необходими елемента, които историята трябва да съдържа. Или пък – седем грешки, които никога не трябва да допускате. Със сигурност ще научите куп интересни неща и най-вече как по-добре да разказвате за себе си и за своя бизнес.

    Какво четат ИТ хората вижте тук  

    Какво четат HR лидерите вижте тук

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 часа
    5 български компании сред най-бързоразвиващите се в Европа
    В годишната класация на Financial Times FT1000 влязоха Ampeco, euShipments.com, Pontica Solutions, Storepool и Dreamix
    преди 21 часа
    преди 22 часа
    преди 24 часа
    Кофас: Предстоят трудни времена за строителния и жилищен сектор
    Завършеното строителство в България все още е под нивото, регистрирано през 2015
    преди 1 ден
    Соня Миклай е новият главен управител на „Германо-Българската индустриално-търговска камара
    Тя поема поста от д-р Митко Василев, който бе начело на организацията в последните над 30 години
    преди 1 ден