събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9688 прочитания

    Какво четат PR лидерите: Максим Бехар, M3 Communications Group, Inc.

    Доналд Милър е много добър майстор в описването на конкретни ситуации, споделя Максим
    05 февруари 2024, 08:28 a+ a- a

    Чета постоянно и много. Всеки ден рано сутрин и късно вечер предимно кратки статии, или дори постове, които обаче се старая да чета между редовете и да вляза „в обувките“ на този, който ги е писал. Често успявам. Книги… предимно пиша, за последните три години издадох пет, а когато чета, гледам предимно да ползвам моя Kindle и правя това в самолетите по време на дълги полети.

    Тази книга обаче - „Изграждане на бранд история“ от Доналд Милър, която си купих от една прекрасна книжарница в малкото градче Нейпълс в южния щат Джорджия, привлече вниманието ми и я изчетох веднага с огромен интерес. Всъщност всичко в днешно време е история. Но трябва да я разкажеш, да привлече вниманието на читателите, да я разберат, да „влязат“ в нея и да имат своята роля… Това в най-висока степен важи за брандинга, тази толкова популярна дума през последните десетина години главно поради „цунамито“ на социалните медии и факта, че вече всеки има в ръцете си шанса да издигне или да срине своя или на компанията си бранд.

    Изграждането на добър бранд е изключително трудна задача главно поради факта, че трае дълго и може да бъде обърнато за секунди. Примери за това – колкото искаме. Фирми, градили бранд  20 години, го загубват за 20 секунди, да не говорим за личности.

    Доналд Милър е много добър майстор в описването на конкретни ситуации. В най-новото издание на тази книга вероятно надминава всички очаквания, свеждайки този процес само до седем изключително необходими елемента, които историята трябва да съдържа. Или пък – седем грешки, които никога не трябва да допускате. Със сигурност ще научите куп интересни неща и най-вече как по-добре да разказвате за себе си и за своя бизнес.

    Какво четат ИТ хората вижте тук  

    Какво четат HR лидерите вижте тук

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години