петък, 24 януари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    11519 прочитания

    Тази година сме планирали откриване на още 5 нови обекта

    За ребрандирането на СВА в „Бурлекс“, новите планове и цели на компанията разказва Петър Павленков, търговски директор и акционер
    20 март 2024, 09:49 a+ a- a

    Снимки: Бурлекс

    Познатите на хиляди клиенти супермаркети СВА преминават изцяло под бранда Бурлекс, поставяйки си два слогана, които ще са движещата сила за развитие на веригата: „Любимият ти СУПЕРмаркет“ и „СУПЕР е да сме до теб“. Пред Economy.bg Петър Павленков, търговски директор и акционер в Бурлекс, разказва каква е мотивацията зад ребрандирането и какво ново можем да очакваме от веригата.

    Какво наложи ребрандирането?
    В последните години трендовете в търговията се променят с неочаквано бързи темпове, което доведе до нова цел в развитието ни като българска верига. Ребрандирането постави нашето ново зелено начало, носещо в себе си иновации не само във визията, а преход към по-модерно, по-достъпно и комфортно обслужване в обновените търговски зали. Компанията залага на функционален, свеж интериор, целящ да допринесе с удобство, уют и практичност на клиентите при ежедневното им пазаруване. 

    Какво ще се промени в магазините?
    Промяната вече започна. Клиентите я виждат и се надяваме, че я оценяват положително. Обновяваме изцяло интериора в обектите, залагаме на свежа визия и оптимизирани пространства, за да предложим функционалност и удобство. 

    Клиентите ни ще открият всичко необходимо за ежедневното си пазаруване сред богат асортимент от основни хранителни продукти до стоки за различните нужди във всяко домакинство. Стремежът ни е да се превърнем в „Любимият ти СУПЕРмаркет“ и да бъдем първият избор на клиентите като им предлагаме удобни локации, добро обслужване, богат продуктов асортимент, изгодни ценови предложения и кампании.

    В кой ценови сегмент се позиционира веригата?
    Средностатистическият български потребител обикновено предпочита продукти в промоция или друг тип активност, която да го подтикне към покупка или да извлече някаква добавена стойност. Ние системно следим цените и тенденциите на пазара, като се стремим да сме адекватни и нашите ценови предложения да са сред най-интересните за потребителите.

    Икономическата картина, в която се намираме сега, след ковид и продължаващата война, предполага търсене на качествени продукти на изгодни цени. Българите са иновативни, отворени към новите продукти, които винаги биха опитали, но държат на качеството и ако то не отговаря на очакванията им, няма да повторят. Това са водещите фактори в нашата продуктова политика. Непрекъснато се учим от клиентите си и се вслушваме в техните изисквания, стараем се да предлагаме качествени продукти на достъпни цени. 

    Ще има ли промяна в асортимента на предлаганите стоки?
    Както знаете в търговията промените са изключително динамични, затова и ние се опитваме да сме гъвкави и да отговаряме бързо на променящите се нужди на нашите клиенти. Непрекъснато търсим нови възможности, продукти и услуги, които да бъдат атрактивни и в същото време достъпни. В тази връзка съществува известна периодична промяна в асортимента ни. Но засега не предвиждаме кардинални промени в тази насока.

    Нашите клиенти знаят, че в магазините ни ще открият както български, така и вносни стоки. Изборът на предлагания асортимент е резултат на непрекъснато проучване и подбор на качествени, но и конкурентни продукти.

    Като българска верига за нас е изключително важно да подкрепяме българските производители. Поддържаме връзки с родните търговци на локално и регионално ниво и сме щастливи да подкрепяме българския бизнес. Апелираме към всички малки и средни месни производители да се свързват с нас, за да си помагаме взаимно и да развиваме икономиката на страната.

    Заявихте, че поемате „стъпка напред към ново зелено начало“. Какво ще рече това?
    „Зеленото“ е новият цвят в обновената ни визия, но то е и израз на нашата стратегия за по-добра среда и начин на живот. Стремежът на компанията е до края на 2030 г. да използва все повече възобновяеми източници на енергия и да работим в посока към постепенно намаляване на вредните емисии от въглеродни газове. 

    Насърчаваме използването на торбички за многократна употреба и такива, които са от рециклируеми материали. Предстоят ни нови проекти, свързани с разделното събиране на отпадъци, с които считаме че бихме променили потребителските нагласи на клиентите и общата ни ангажираност към опазването на климата.

    Колко магазина има Бурлекс в момента, колко от тях са обновени и кога планирате да обновите всичките?
    Настоящите магазини са 75, като 30 – 35 от тях вече са прехвърлени под бранда Бурлекс. Останалите обекти постепенно се ребрандират и до края на 2024 година също ще бъдат изцяло обновени.

    Най-новият от тях е в идеалния център в гр. София, на бул. „Ал. Стамболийски“ 44. Търговският обект е разположен на 850 кв.м търговска зала и предлага голям асортимент от основни храни, свежи плодове и зеленчуци, месо и месни деликатеси, щанд със здравословни храни, богат сектор от алкохолни напитки, включващ родни и вносни брандове, нехранителни продукти, подходящи за всяко домакинство и много разнообразен кулинарен щанд, изключително удобен за клиентите, живеещи и работещи в офисите наблизо.

    Полагаме усилия процесите по ренбрандиране и модернизация да вървят бързо, но без това да затруднява клиентите в ежедневното им пазаруване.

    През тази година сме планирали откриване на още 5 нови обекта и така общият им брой ще надхвърли над 80 магазина в градовете София, Русе, Варна, Велико Търново, Дряново, Тутракан, Балчик, Каварна и други по-малки населени места из страната.

    Как планирате да се развива бизнесът в средносрочен план?
    Плановете ни винаги са свързани с развитие, защото в нашия сектор не можем да си позволим да сме пасивни. Следваме потребителските тенденции, учим се от клиентите си всеки ден и се стараем да надграждаме.

    Това, което ни очаква до края на тази година, е именно обновяването на всички наши обекти, в цялата страна, както и отварянето на нови магазини. Идеята ни е да бъдем близо до нашите клиенти и да им гарантираме добро потребителско преживяване. Слоганът, върху който се съсредоточаваме е „ СУПЕР е да сме до теб“. Във връзка с това, очакваме да привлечем нови клиенти и да продължаваме да сме първия избор на текущите.

    В по-дългосрочен план се надяваме постепенно да реализираме всички екосъобразни мерки, които сме заложили в стратегията си за развитие.

    Как очаквате да се развие секторът тази година?
    Последните години са белязани от много промени, свързани с пандемията, войните, инфлацията, затруднените вериги на доставки. Също така виждаме, че нашите конкуренти стават все по-добри, модерни и отварят нови локации. Всичко това оказва силно влияние на нас и на нашия сектор, но в същото време ни стимулира да бъдем по-добри, защото знаем, че в тези времена е важно да си адаптивен, да разчиташ на опита и знанията, на добрия екип, който стои зад теб, и да се вслушваш в нуждите и изискванията на клиентите си. Надяваме се да няма нови усложнения от геополитическо и икономическо естество и икономическата ситуация бързо да се стабилизира.

    Вижте профила и актуалните позиции на Бурлекс в JOBS.bg

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 24 минути
    OpenAI стартира първият си AI агент
    Operator може да използва компютър вместо вас
    преди 1 час
    Ипотечните кредити у нас вече с ръст от 30%
    Вижте колко пари държат българите на депозити в банките
    преди 1 час
    Тъмп: Произвеждайте в Америка или плащайте мита
    Това заяви американският президент в разговор с представители на форума в Давос
    преди 3 часа
    Какво е Ла Ниня?
    И какви климатични промени ще причини в глобален мащаб?
    преди 5 часа
    Близо 40% ръст на потреблението на електроенергия в Западна България
    Според данни на Електрохолд причините са ниските температури през декември и изборът на все повече домакинства да се отопляват на ток
    преди 8 часа
    Норвежката централна банка остави лихвите непроменени
    Институцията се готви да започне намаления през 2025 г.