понеделник, 27 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1371 прочитания

    SoftServe получи отличие от AIBEST за проект на годината в областта на устойчивото развитие

    ИТ компанията си партнира с организации в България и по света, за да развива проекти от различно естество в полза на обществото
    20 октомври 2023, 13:37 a+ a- a

    Андон Симеонов - Country Manager в SoftServe (вляво) с наградата. Снимка: SoftServe

    Глобалната ИТ компания SoftServe, с 500 служители и няколко офиса в България, получи награда в категорията „Най-добър проект на годината за устойчивост“ от Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST). Компанията беше отличена за стратегията си за устойчивото развитие и подкрепа в кризисни ситуации.  

    AIBEST наградите отличават технологични компании, инвеститори и местни органи в Югоизточна Европа, които показват работещи практики за създаване на по-добра бизнес среда.

    Като водеща компания в ИТ бизнеса, SoftServe си партнира с организации в България и по света, за да развива проекти от различно естество в полза на обществото.

    В следствие на успешното си сътрудничество с Община Бургас и съвместно организирани вътрешни и външни инициативи, SoftServe създава благоприятна бизнес среда за служителите си от различни локации и подпомага развитието на сектора у нас. 

    „Офисът в Бургас е първият ни офис извън София, защото вярваме в силния потенциал на града. В Бургас има отлични професионалисти. Освен това се заселиха и доста IT специалисти от Украйна и страните от региона, което предполага, че градът има какво да предложи на целия сектор и че може да бъде считан за притегателен център за технологични експерти.” споделя Андон Симеонов - Country Manager в SoftServe.

    SoftServe залага и подкрепата в кризисни времена в основите на стратегията си за устойчиво развитие. Компанията успешно използва дългогодишния си технологичен опит и адресира критичните нужди чрез дигитални решения и иновативни подходи. Екип от професионалисти на SoftServe създава денонощна телефонна линия и чатбот в сътрудничество с българското правителство и Rakuten Viber за предоставяне на информация по най-важните обществени теми в кризисни ситуации. Подобни действия не само укрепват вътрешната общност на SoftServe, предоставяйки възможност на служителите на компанията да бъдат част от различни обществено значими теми и проекти, но и оставят траен отпечатък в по-широката бизнес среда. 

    С успешното прилагане на своята стратегия за устойчиво развитие и подкрепа в кризисни ситуации, SoftServe е пример, че стабилният растеж и подпомагането на обществото са възможни, дори в най-предизвикателните моменти.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Китай ще подпомага производството на чипове с $47,5 млрд.
    Една от основните области, върху които ще се фокусира третата фаза на фонда, е оборудването за производство на чипове
    преди 12 часа
    Paysera България дебютира на ВЕАМ пазара на БФБ
    Компанията за дигитални платежни услуги планира да увеличи капитала си с 2 млн. лв.
    преди 13 часа
    Standard & Poor's потвърди рейтинга на България и стабилна перспектива
    Агенцията прогнозираприемане в еврозоната най-късно началото на 2026 г. и ръст малко под 3% за периода 2025-2027 г.
    23 май 2024, 15:30
    Eldrive започва да изгражда собствени зарядни паркове за електромобили
    Освен зарядните станции в парковете ще има кафенета и магазини
    23 май 2024, 13:52
    „Смарт Органик“ вече се търгува на основния базар на БФБ
    Тя е първата компания, преминала от малкия пазар beam на основния Standard на Борсата