SiteMedia Consultancy получи почетно отличие за Агенция на годината за цял свят на Platinum PR Awards
Една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News определи Любомир Аламанов, управляващ партньор на SiteMedia Consultancy, за PR Professional of the Year в едни от най-престижните световни награди за комуникации в света Platinum PR Awards. Той беше единственият представител на Европа, достигал до финала на авторитетните награди и получи почетно отличие и за PR Team Leader of the Year. Агенция SiteMedia Consultancy, която управляват заедно с Ружа Загорска, получи почетно отличие за Агенция на годината в категорията 6 до 25 служителя и в категорията Re-Branding/ Re-Positioning за кампанията Nivea #daretowowandcare.
Специалистите, компаниите и техните проекти са оценявани по постигнатите резултати през последната година, реализирани проекти, работа с клиенти, иновативни подходи, възможности за развитие, нестандартни работни решения, цялостно отношение към работния процес и много други постижения.
Любомир Аламанов и SiteMedia Consultancy се съревноваваха с професионалисти, глобални агенции и компании като Ruder Finn, Bank of America, Linkedin, Volkswagen, Saatchi & Saatchi, T-Mobile, Alibaba, Ogilvy, FleishmanHillard, Amazon, SAP, Boeing, HP Inc, Porter Novelli, Pepsico и много други. SiteMedia Consultancy беше единствената агенция от Източна Европа, достигнала до финалите на Platinum PR Awards 2021.
„Това отличие е пореден триумф на българската комуникационна общност. Няма да се уморя да повтарям, че българският пазар е на световно ниво и можем да се гордеем с това, което правим. Приемам тези награди и като подарък за 20-ия рожден ден на Българската асоциация на ПР агенциите. Когато я учредихме през 2001 г., можехме само да мечтаем да стигнем световно ниво. Днес, 20 години по-късно, български специалисти и кампании са световни шампиони в комуникациите и диктуваме тенденциите в развитието на сектора“, сподели Любомир Аламанов, Управляващ партньор в SiteMedia Consultancy и допълни: „Факт е, че годината беше тежка и постави на изпитание всички нас. Очевидно в ситуация на глобална криза професионалната комуникация може да спасява животи и да сплотява общностите. Change Management Communications, Conflict solving/ Problem resolving са само някои от бъдещите насоки за развитие на комуникациите, като нашият пазар е един от първите в света. Потенциалът ни е огромен, трябва само да продължим и да демонстрираме добри практики.“