петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1754 прочитания

    Българската A Data Pro е финалист за престижните технологични награди SIIA CODiE

    Компанията беше отличена в категорията „Най-добро решение за обработка на съдържание с помощта на изкуствен интелект“
    11 май 2021, 11:38 a+ a- a

    „Да сме сред финалистите точно в тази категория е огромно признание за екипа ни“, коментира Илия Кръстев, изпълнителен директор на A Data Pro

    Българската технологична компания A Data Pro съобщи, че е избрана за финалист в категорията „Най-добро решение за обработка на съдържание с помощта на изкуствен интелект“ за престижните награди SIIA CODiE. Тя е единствената българска компания стигнала до финала в оспорваната категория със своето технологично решение „Измерване на потребителския интерес към различни теми“ (Topic Engagement Service).

    Наградите CODiE се връчват за 36-та поредна година от Асоциацията на софтуерната и информационната индустрии (SIIA) – основна бизнес асоциация на софтуерната, образователната, медийната и дигиталната индустрии. 

    Категорията „Най-добро решение за обработка на съдържание с помощта на изкуствен интелект“ отличава продуктите, които си служат с изкуствен интелект, алгоритми за машинно и дълбочинно обучение, за да предложат по-интелигентни, автоматизирани и мащабни решения. 

    „Да сме сред финалистите точно в тази категория е огромно признание за екипа ни. Правилният анализ на данните в инфодемията, в която живеем, е ключът към намирането на добри бизнес решения за развитието както на отделните компании, така и на икономиките на отделните държави. С нашето иновативно решение даваме нов подход в използването на данните за медийното потребление. То поставя фокус върху измерването на интеракциите с текущи новинарски теми в комбинация с анализ на нагласите на потребителите в социалните мрежи. По този начин се получава информация за цялостния онлайн медиен пейзаж и се разбират реакциите към него.“, коментира Илия Кръстев, изпълнителен директор на A Data Pro.

    Българският принос

    Иновативната услуга на A Data Pro показва кои са най-предпочитаните за деня теми от множество източници според интеракциите на читателите с тях. По този начин клиентите могат бързо да решат дали да инвестират допълнително време и ресурси в определена тема. Събирането на информацията е разпределено по групи със сходни теми, описани с ключови думи. Има и коментари, споделяния и реакции във Facebook, като по този начин ангажираността може лесно да се отнесе към дадена тема. Моделирането на теми е базирано на статистически подход и е езиково-агностично. 

    A Data Pro предлага инструмент, който може да бъде използван от редакторските екипи, за да решат за кои теми да отделят повече ресурси, да измерят въздействието и реакциите в почти реално време и, в съчетание с анализ на настроенията, дори да изследват общественото мнение. 

    PR агенциите могат да се възползват от този тип информация за подобряване на комуникационните си стратегии. Те могат да проследят подробно ангажираността към специфични статии, компании или лидери на мнение. Набиращите популярност теми се улавят от самото начало и по този начин се подпомагат компаниите да планират комуникациите и ресурсите си.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 5 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 5 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 6 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 8 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години