вторник, 30 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5007 прочитания

    Над 120 BILLA магазина ще имат каси на самообслужване до края на 2024

    Веригата започва да въвежда в обектите си хибридния модел на плащане още през 2020
    23 февруари 2024, 15:24 a+ a- a

    BILLA България продължава активно да въвежда хибридния модел на плащане в търговската си мрежа в цялата страна. Към днешна дата 83 обекта в 30 града в страната са оборудвани с каси на самообслужване, като плановете на компанията са до края на годината тези магазини да надхвърлят 120. Експресните каси са едно от съвременните нововъведения в ритейл сектора, като основните им предимства са бързината и удобството, които осигуряват на клиентите.

    „Нашият фокус е не само във физическата имплементация на касите, но и в мотивирането на клиентите ни в цялата страна да изпробват това решение и да се възползват от многобройните му предимства.“ – споделя Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България и допълва: „Като веригата с най-голямо покритие в България, наша задача е да въвеждаме съвременните европейски тенденции в пазаруването в повече градове, включително и в най-малките. Вярваме, че това допринася за цялостното развитие на потребителската култура в страната.“

    Подобряването на потребителското преживяване е основен фокус в политиката на компанията, която активно инвестира в модернизирането на своите обекти. С внедряването на каси на самообслужване във все повече свои магазини, BILLA стимулира клиентите да се възползват от предимствата им, пазарувайки със своето темпо и според собствените си предпочитания. Self-check касите допринасят и за по-добрата ефективност на бизнеса, като дават възможност на служителите в магазините да отделят повече време на обслужването на клиентите и зареждането на стока.

    BILLA България започва да въвежда в обектите си хибридния модел на плащане още през 2020 г., като пилотният магазин на веригата е в Мол Марково тепе в гр. Пловдив. За последните 4 години компанията е интегрирала над 300 каси на самообслужване в цялата страна, като въвежда такива както в новооткритите си обекти, така и в магазините, които отварят отново след реконструкция. От веригата отчитат, че клиентите все по-бързо и лесно се научават да използват експресните каси – към момента тяхната средна скорост при сканиране на продукт е между 6 и 7 артикула в минута.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 30 минути
    ЕК започна разследване срещу Meta
    Производството е по новия закон за цифровите услуги
    преди 1 час
    Wizz Air с нов маршрут: Ще лети от София до Хераклион
    Полетите ще са два пъти седмично
    преди 4 часа
    3 студентски стартъпа печелят по 10 000 долара финансиране
    Вижте кои отбори спечелиха петия сезон на акселератора Elevate на Американския университет в България
    преди 5 часа
    Ето кои са най-предпочитаните дестинации от българите за майските празници
    Вижте докъде ще пътуваме за Великден и празниците през май
    преди 5 часа
    Откриват Ритейл парк Видин Плаза
    Инвеститор е „Дунония“, ще бъдат разкрити нови над 80 работни места
    преди 6 часа
    Компаниите ще искат още работници с нарастването на AI
    Това сподели Дженсен Хуанг, CEO на Nvidia