петък, 19 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4984 прочитания

    Над 120 BILLA магазина ще имат каси на самообслужване до края на 2024

    Веригата започва да въвежда в обектите си хибридния модел на плащане още през 2020
    23 февруари 2024, 15:24 a+ a- a

    BILLA България продължава активно да въвежда хибридния модел на плащане в търговската си мрежа в цялата страна. Към днешна дата 83 обекта в 30 града в страната са оборудвани с каси на самообслужване, като плановете на компанията са до края на годината тези магазини да надхвърлят 120. Експресните каси са едно от съвременните нововъведения в ритейл сектора, като основните им предимства са бързината и удобството, които осигуряват на клиентите.

    „Нашият фокус е не само във физическата имплементация на касите, но и в мотивирането на клиентите ни в цялата страна да изпробват това решение и да се възползват от многобройните му предимства.“ – споделя Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България и допълва: „Като веригата с най-голямо покритие в България, наша задача е да въвеждаме съвременните европейски тенденции в пазаруването в повече градове, включително и в най-малките. Вярваме, че това допринася за цялостното развитие на потребителската култура в страната.“

    Подобряването на потребителското преживяване е основен фокус в политиката на компанията, която активно инвестира в модернизирането на своите обекти. С внедряването на каси на самообслужване във все повече свои магазини, BILLA стимулира клиентите да се възползват от предимствата им, пазарувайки със своето темпо и според собствените си предпочитания. Self-check касите допринасят и за по-добрата ефективност на бизнеса, като дават възможност на служителите в магазините да отделят повече време на обслужването на клиентите и зареждането на стока.

    BILLA България започва да въвежда в обектите си хибридния модел на плащане още през 2020 г., като пилотният магазин на веригата е в Мол Марково тепе в гр. Пловдив. За последните 4 години компанията е интегрирала над 300 каси на самообслужване в цялата страна, като въвежда такива както в новооткритите си обекти, така и в магазините, които отварят отново след реконструкция. От веригата отчитат, че клиентите все по-бързо и лесно се научават да използват експресните каси – към момента тяхната средна скорост при сканиране на продукт е между 6 и 7 артикула в минута.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 11 часа
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 1 ден
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 1 ден
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 1 ден
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    преди 1 ден
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство