Центърът за споделени услуги на ИТ компанията в София е 18-ият й офис
Американската компания RingCentral, глобален доставчик на корпоративни облачни комуникации с изкуствен интелект, обяви откриването на първия си център за споделени услуги в България.
Офисът ще служи като център за редица бизнес функции, включително за обслужване на клиенти, извършване на технически операции, R&D и други ключови за дейността на компанията области.
С новата локация компанията разширява глобалното си присъствие в 10 държави, в които оперират 18 офиса за споделени услуги и технологични решения. Като резултат от ангажимента на RingCentral да насърчава развитието на таланти, компанията ще предоставя възможности за обучение и развитие на бъдещи технологични лидери в България. През годините RingCentral предоставя на служителите си вълнуващи технологични задачи и не престава да осигурява колаборативна работна среда, с фокус върху подкрепа на равенството и приобщаването на своите служители. Дейността на компанията у нас ще продължи да следва тези корпоративни принципи, осигурявайки на служителите си в страната положителната култура на работното място.
През декември от компанията обявиха пред Economy.bg, че през следващите 2 години планират да наемат 300 инженери и служители по поддръжката, като се надяват този брой да нарасне до 450 души до 5-ата година. По отношение на локацията на офиса от RingCentral тогава заявиха, че са осигурили 2 етажа в Space Tower на Цариградско шосе.
RingCentral е носител на многобройни отличия в областта на иновациите и културата на работното място, като девет поредни години е лидер в класацията на Gartner® Magic Quadrant™ Leader for UCaaS, Worldwide и е включена в списъка на Fast Company за най-добри работни места за иноватори за 2023. RingCentral бе класирана на 6-то място като най-добра компания за щастие и на 10-то място като най-добра компания за бонуси и придобивки в наградите на Comparably, които проучват мненията и нагласите на служителите в повече от 70 000 компании.