За продуктите, екипите и технологиите, които използват, научете от Даниел Канчев, мениджър „Продукти и технологии“, и Иделин Тодоров, мениджър на Web Dev отдела
Изображения: SiteGround
ИТ секторът в България продължава да се развива динамично и да предлага все повече и все по-интересни възможности за професионална реализация. Технологичните екипи в България работят по проекти на компании и организации от цял свят, разработват собствени софтуерни продукти, които намират приложение в разнообразни области от живота.
По какви проекти работи SiteGround научете от Даниел Канчев, мениджър „Продукти и технологии“, и Иделин Тодоров, мениджър на Web Dev отдела в българската продуктова компания, която помага на редица бизнеси в световен мащаб да бъдат успешни онлайн.
Разкажете ни кой е основният проект/продукт или ключовите проекти/продукти, по които работят екипите в България.
Даниел Канчев: За да може да говорим за проектите и продуктите ни по-ясно, бих искал първо да направя едно важно уточнение за това кои сме ние и какъв е основният ни бизнес фокус. SiteGround е известна като една от най-големите уебсайт хостинг компании в световен мащаб, но това е само част от работата ни. Самата дефиниция за хостинг се промени в годините и сега се използват термини като Digital Experience Platform, Online Business Platform, Digital Success Suite и т.н. Човек лесно може да се обърка какво прави компания като SiteGround и какви продукти произвежда.
Най-точно е да кажем, че SiteGround помага на клиентите да успеят онлайн – лесно да създадат свой сайт, да продават онлайн, да маркетират ефективно бизнеса си онлайн, да имат професионален имейл и възможност лесно да развиват имейл маркетинг, да правят повече продажби по-бързо, лесно и удобно.
В миналото услугите на хостинг компаниите се свеждаха до предлагането на сървърно пространство, което човек да използва и да си „качи“ сайта там. Днес иновативните компании като нас предоставят много повече от обикновени хостинг услуги на клиентите, предлагаме имейл услуги, лесни е-commerce интеграции, маркетинг услуги, услуги за поддръжка на сайтове, за сигурност, за web performance, интеграция с полезни бизнес услуги като Google Workspace, Microsoft 365 и други. Изобщо всичко, което помага на един бизнес да бъде по-продуктивен онлайн.
Повечето от изброените са проекти, продукти или услуги, разработени в SiteGround от нулата, за да предложим гъвкаво решение, съобразно конкретните нужди на клиентите ни. Мога да дам три съвсем пресни примера от последните две години за продукти, които сме пуснали на пазара и са изцяло вътрешна разработка на нашата компания: SiteGround CDN, интегрирана напълно в хостинг услугите ни; Site Scanner – продукт за сигурност, който сканира сайтовете на клиентите ни, пази ги от атаки и дава инструменти, които клиентите ни могат да използват за реакция при зловредни действия срещу сайта им; Email Marketing – маркетингов инструмент, който позволява на клиентите ни лесно да започнат да събират т. нар. лийдове на сайта си и да създават и изпращат ефективни имейл маркетинг кампании на потенциални и съществуващи клиенти. Потребителите на тези три наши продукта са стотици хиляди в световен мащаб. В процес на разработка сме на още дузина допълнителни услуги, с които ще надградим и развием това, което предлагаме, за да бъде по-пълно и отговарящо на очакванията на нашите клиенти.
Също така всички тези примери за наши решения, които споменах, имат още една линия на развитие, която е толкова голяма, колкото всички тях взети заедно – интеграцията на AI инструменти в крайните продукти и услуги, които клиентите ни ползват. Философията ни в тази насока е проста – клиентите ни да могат да използват AI функционалности, за да създадат сайта си по-бързо, да го маркетират по-лесно, да менажират e-commerce бизнеса си, без да инвестират много време. Ще дам само един пример за нещо, което разработваме в момента и което вярваме, че ще бъде много полезно за клиентите ни и ще им помогне да увеличат продуктивността си.
Представете си, че управлявате онлайн магазин и трябва всеки ден да отделяте време да добавяте нови продукти, да дефинирате промоции и т.н. AI асистент, на който да дадете файл с продукти, може да подреди за вас тези продукти в правилната категория, да им сложи цени и да ги конфигурира да имат промоция с 20% отстъпка от регулярната цена например – и всичко това може да стане в бърз чат с вас от телефона ви без сложни интерфейси и без да отделяте много време. Не е ли страхотно?
Иделин Тодоров: В нашата компания имаме устойчива философия: Обичаме да си правим всичко сами! Това е хубаво, но води със себе си и доста предизвикателства за екипите, които създават системите зад всички тези нови продукти, а успоредно с това поддържат и съществуващите. Важно е правилното формулиране на задачите, преминаването през финото настройване на цикъла на развитие на един софтуерен продукт (Software Development Life Cycle), обучението на нови технологии на екипите, конфигурирането на highly available инфраструктура до самия Continuous Integration/Continuous Delivery процес.
Разбира се, споделеният хостинг остава най-големият ни продукт, който никога не е спирал да се променя и надгражда, а с него и всички свързани системи. Може би най-мащабната промяна в историята на SiteGround беше моментът, в който взехме решение да заменим досегашния контролен панел за управление на уебстраници от клиентите ни от най-стария и най-разпространения (cPanel) с наше собствено по-модерно решение SiteTools, което да ни дава свободата да осъществим идеите си.
Намесени бяха абсолютно всички звена в компанията, бяха променени всички свързани системи. Трябваше да обучим както клиентите, така и колегите си как да използват новата платформа. Създадохме нова User Area, променихме ERP системата, добавихме нужните функционалности в чат и тикетинг системите. Целият този процес би бил много по-труден, ако дори един от изброените продукти не беше разработван вътре в компанията и не го познавахме добре от всеки ъгъл.
Самата граница между това да направиш продукт от нулата и да преоткриеш колелото, е сравнително тънка. Затова всички проекти се обсъждат с колегите, плоската структура на компанията позволява да изслушаме мнението на всеки замесен и да вземем най-доброто решение за имплементацията на новите функционалности.
Бихте ли разказали накратко за всеки от тях?
ДК: Бих искал да разкажа за последните три големи продукта, които пуснахме тази и миналата година. SiteGround CDN е продукт, който цели да подобри скоростта на зареждане и сигурността на уебсайтовете, които хостваме. Тези два аспекта – скорост и сигурност – са от основно значение в разработката на уебсайтове и ние решихме, че имплементирането на собствена CDN услуга би било по-ефективно и от полза за клиентите ни, отколкото използването на външна услуга от този тип. Другата основна цел е да позволи на потребителите да пускат и спират тази услуга за сайта си, изисквайки минимално усилие и допълнителна конфигурация – активирането на SiteGround CDN се случва само с един клик, за разлика от значително по-сложните процеси на настройка и активация на другите CDN услуги на пазара. В разработката на продукта участват различни екипи – от DevOps, които се грижат за инфраструктурата и софтуера, захранващи цялата CDN система, до Backend & Frontend Web Developers, чиято задача e да интегрират продукта в клиентската секция и контролни панели, които клиентите на SiteGround използват.
В момента CDN продуктът се използва от стотици хиляди уебсайтове по света, а ние от наша страна продължаваме да го развиваме и да добавяме функционалности, които биха били от полза за клиентите.
Site Scanner е един от най-популярните ни продукти, като неговата цел е да подобри сигурността на сайтовете, хостващи се на нашите сървъри. Основните функционалности на този продукт са свързани с различни методи на сканиране на уебсайтовете и проверка за наличие на зловреден код във файловете или базата от данни, използвани от сайтовете, а при наличието на такъв – неутрализирането му. Резултатът от това е, че успяваме да идентифицираме и да спрем огромна част от опитите за хакерски атаки към сайтове на наши клиенти, ползващи услугата в реално време, което е и причината Site Scanner да е толкова популярна при клиентите ни, които често добавят такава защита към уебсайтовете си.
След скоростта и сигурността на уебсайтовете е нормално да стигнем и до друга основна точка, свързана с онлайн присъствието – маркетинга.
Благодарение на Email Marketing продукта си решаваме всички проблеми на клиентите, свързани със създаване и изпращане на имейл кампании, събиране на лийдове и т.н. Всичко това се случва в специално обособен контролен панел. Той разполага с нужните функционалности, за да може дори човек, който не е напълно запознат с особеностите на дигиталния маркетинг, да се справи сам със създаването не имейл от нулата и завършване на кампанията си.
Порталът предлага функционалности като организиране на списъци и лийдове, запазване на кампании, използване на темплейти за създаването на самите имейли. Екипите, работещи по този продукт, успяха да го изградят от нулата изключително бързо, а крайният резултат е суперполезен за собствениците на онлайн бизнеси (а и не само) и въпреки че продуктът е нов и го предлагаме отскоро, съм сигурен, че бързо ще набере популярност.
Ако трябва да посоча нещо ново, по което работим активно – това са собствените ни AI продукти, които да улеснят живота на собствените на уебстраници. Този месец добавяме инструмент, който помага на клиентите ни да генерират текста за имейл маркетинг кампаниите си. Следват генерация на картинки и много други.
Колко души работят по всеки от проектите и какви специалисти са те?
ДК: Екипите в SiteGround имат различен състав и брой хора, но общото между тях е, че работят по добре дефинирани продукти/услуги и имат ясна представа за целите и сроковете, които са заложени; могат да разчитат на това да вземат самостоятелно решения, свързани с изпълнението на бизнес изискванията, и имат свобода на действие относно организацията си.
ИТ:Разполагаме със специалисти от най-различни сфери. Да вземем за пример задача за разширяване на функционалност в User Area. Първата стъпка е да бъде създадена задача, в която ясно са описани изискванията на бизнеса и каква е целта, която той иска да постигне. Това се случва на ниво Project Management. Колегите от този отдел си колаборират тясно със специалисти от правна, финанси, маркетинг, девелопъри (devs, devops), за да могат да изчистят всички въпроси, потенциални пречки и задания, преди задачата да стигне до фаза за разработване. След това обикновено трябва да бъде създадено нещо красиво за нашите клиенти, като за това се грижат колегите от дизайн отдела ни. След това можем да преминем към имплементация.
Обикновено по дадена задача първи работа започват бекенд програмистите, които създават бизнес логиката според заданията и създават API Endpoints, които по-късно се ползват от фронтенд апликация, дело на колегите ни от фронтенд екипа.
След приключване на имплементацията създаденият код минава през код ревю процес, където се преглежда от колеги и тиймлийдове на програмистите. Тогава се включват и нашите QA специалисти, които проверяват както имплементацията на конкретната задача, така и правилното функциониране на афектираните системи.
WebDev тийм се състои от пет екипа, два бекенд екипа, които разработват основно с PHP, фронтенд екип, който разработва тъй наречените SPA applications с JavaScript/Typescript, както и два QA екипа. Всяко от тези звена има тиймлидер, който ръководи всекидневните задачи, отговаря на въпросите на хората от екипа и изобщо се грижи за правилното функциониране на екипа като такъв.
Какви технологии използвате за отделните проекти?
ДК: Най-различни и на практика всякакви! Истината е, че не робуваме на технологии и точно заради това имаме свободата да ползваме всякакви технологии и така да си направим живота и работата много по-интересни и забавни. Все пак бих разделил използваните технологии на четири големи категории, които доста се припокриват в някои ситуации:
- DevOps
- For development – C, Go, Python, Lua, Perl
- For monitoring – Prometheus, Grafana, Alertmanager
- Code version control – Git, GitLab, GitHub
- Deployment – Terraform, Packer, Ansible
- Automation
- Jenkins CI, Codeception, Playwright, PHP, JS, Github Actions
- Frontend Development
JavaScript/Typescript, React, Node.js, Redux
- Backend Development
PHP, Symfony, Doctrine ORM, MySQL, PostgreSQL, Redis, Varnish, Memcached, Zend, Slim, Node.js
Даниел Канчев, мениджър „Продукти и технологии“
Как е организиран работният процес и каква е мениджмънт структурата при отделните проекти? Доколко екипите в България имат самостоятелност да вземат решения?
ДК: Някои от екипите при нас работят по SCRUM, други използват Kanban, трети следват Extreme Programming. Така например докато 4 Scrum екипа работят по нашия Email Marketing от функционална гледна точка, паралелно с това имаме Kanban екипи, които работят по всичко, свързано със самите заявки на клиентите, плащанията им, активациите на услугите и т.н. Extreme programming пък се следва от infra DevOps екипите, които разработват проекти от типа на нашия CDN, изискващи писане на модули за Nginx, eBPF, Linux Kernel compilations и т.н.
Всички тиймлийдове на тези екипи имат седмична среща, на която се обсъжда прогресът с ключовите заинтересовани страни.
Така, въпреки различните начини на работа, успяваме доста оптимално да използваме ресурсите, които имаме и да постигаме целите си.
Аз лично съм горд, че след дефинирането на бизнес изискванията самите екипи имат доста голяма свобода на действие как да имплементират нещо от техническа гледна точка. И точно това тяхно свойство дава още една допълнителна полза – много често тиймлийдс и по-опитните хора около тях предлагат интересни иновации, които ни помагат да се движим със скорост на произвеждане на продукти, която отговаря на клиентските очаквания понякога дори изпреварващо.
Иделин Тодоров, мениджър на Web Dev отдела в SiteGround
ИТ: SiteGround е продуктова компания и по тази причина единственият клиент на нашия отдел е самата компания. Нашият труд не се препродава и всички продукти, които произвеждаме, са за осъществяването на целите на компанията – разширяване на туловете, които колегите ни използват, или предоставяне на нови функционалности на клиентите ни. Системите, по които работим, са многобройни и ще опитам да изброя някои от тях:
• Фронт сайтовете като siteground.com, co.uk, es, it, от които хората, които все още не са наши клиенти, купуват първоначалните си услуги.
• User Area-та, в която клиентите ни управляват всички свои услуги и профил – имат възможност за покупка на нови услуги, ъпгрейд и даунгрейд на съществуващи, управление на билинг детайлите, фактуриране, създаване на нови сайтове, логин към контролните панели на вече създадени сайтове, достъпване на някой от съпорт каналите ни и т.н.
• Chat – това е софтуер, разработван и подобряван в продължение на много години изцяло в Web Dev отдела. Това е един от съпорт каналите ни, които се използват както от клиентите ни, които търсят помощ, така и от колегите ни, които осигуряват technical support, sales, billing.
• Ticketing – още един от съпорт каналите ни – тук, за разлика от чата, рекуестите на клиентите се обработват не в реално време, а с известно закъснение – обикновено дотук стигат клиентите с по-сложни технически рекуести. Разбира се, системата отново е дело на Web Dev отдела.
• Mass Mailer – система за изпращане на огромни количества имейли към нашите клиенти и лийдове.
• Всичко останало, от което бизнесът има нужда – огромни тулове, с които колегите ни всекидневно работят, за да менажират клиенти, ордъри, плащания, статистики и т.н. Хостването на близо 3 милиона домейна от цял свят изисква изключително богато програмно осигуряване, така че едва ли можем да изброим всички тулове, които сме разработили.
Интересен факт: в WebDev отдела имаме човек, който работи в компанията от 20 години. Всъщност текучеството в отдела е изключително малко, което пък ни е оградило с хора, които имат страшно много контекст за бизнеса, за процесите и за начина ни на работа. Успешната работа на един такъв критичен за компанията отдел се дължи до голяма степен на това да даваме свобода на хората си да творят, да споделят идеите и опасенията си. Инженерите са пословични с това, че лесно се отегчават. Ако спрем развитието им или им налагаме забрани да ползват нови похвати и технологии, бихме ги отегчили много бързо. Разбира се, има установени правила, които трябва да се спазват и биват съблюдавани по време на код ревю процеса, но това не спира творческата работа, по-скоро я вмества в нашите граници.
Как се промениха проектите през годините?
ДК: Наистина голяма е промяната в хостинг индустрията през последните 15 години. Цялата IT сфера в България порасна много за този период. Част от този растеж е породен от развитието на технологиите, но също така и от това на пазара. Преди 15 – 20 години много хора имаха общо или с някой интернет доставчик, или с някоя хостинг компания – просто това бяха бизнесите в България, в които се търсеха много кадри, и човек можеше да научи много и да започне от нулата.
По-старите програмисти в софтуерните компании в страната обикновено имат познания и по системна администрация, и по мрежи, и по software development, и по тестване. Причината е, че в миналото в тези две сфери човек вършеше всичко и това беше школа – излизаш със знания, които остават за цял живот.
SiteGround преди 10 години беше компания, която много силно залагаше на това да направи платформа, която да предоставя най-нужните low-level tech предимства на клиентите ни и това да ни отличава на пазара. Успяхме да го постигнем и дори продавахме server management software на други хостинг компании, а в допълнение нашите потребители имаха най-бързите и най-сигурните сайтове.
Постигайки тази ключова цел, която имахме, решихме, че не искаме да спираме дотам. Така се отделихме от cPanel и си написахме наш собствен контролен панел – нещо, което все още не могат да направят много хостинг компании и голяма част от разходите им са за лицензи за хостинг контролен панел. Нашият собствен хостинг контролен панел ни даде смелостта да сме още по-амбициозни и да започнем да правим свои собствени SaaS решения, за които споделихме (Email Marketing).
Така малко по малко се превърнахме в компания, която, освен че прави собствена платформа, вече пуска на пазара си и собствени SaaS решения. Много малко такива продуктови компании има – повечето или ползват готова платформа и правят само custom web interfaces, или правят платформата и след това използват готови интерфейси. Ние правим и двете – от това да си компилираме собствен Linux kernel, през това да си имаме собствена географски дистрибутирана backup система, да имаме собствен hosting management panel, до това вече да имаме internally developed CDN и AntiSpam решение, Webmail и да предоставяме на клиентите си достъп до SaaS решения като Email Marketing. Истината е, че този път хич не е лесен и изисква много хора, които са талантливи и могат да работят в екип.
Истински благодарни сме на хората, които работят по тези всичките проекти – за нас те са бъдещето. Като организация имахме нужда да разширим екипите си с нови попълнения с много опит във FrontEnd development-a, QA Automation-a, Cyber Security, Site Reliability Engineering и Database administration. Миграцията ни към Google Cloud Platform също разшири екипите ни с доста cloud знания.
Кои са най-големите предизвикателства при при всеки от ключовите проекти, по които работите?
ДК: Най-големите предизвикателства, с които сме се сблъсквали, идват от конкуренцията с най-големите компании в световен мащаб на пазарите за web hosting, email услуги, дигитален маркетинг и e-commerce. Това е трудна задача, но я посрещаме уверено, защото вярваме в качеството на нашите услуги и продукти.
В SiteGround винаги сме били изключително ефективна компания и често казваме, че решаването на даден проблем е лесната част. Предизвикателството е да намерим просто решение на сложни проблеми. Много хора се опитват да решават проблемите по сложен начин, но ние се стремим да измислим прости и ефективни решения. Това е нещо, което ни предизвиква, но сме готови да го посрещнем с голям ентусиазъм и упоритост.
Освен това, като допълнение, се налага да балансираме между бързина на разработка и качество на продукта. Винаги се стремим да предоставим най-доброто на нашите клиенти, но също така искаме да им предложим новите функционалности възможно най-бързо. Понякога е трудно да намерим правилния баланс, но се стараем да се учим от всяка ситуация и да подобряваме процесите ни.
Кои са най-големите постижения, които можете да отбележите при всеки от ключовите проекти/продукти, по които работите?
ДК: Най-големите успехи за нас са свързани с растежа и успеха на нашите продукти. Нашето CDN (Content Delivery Network) решение вече се ползва от над 160 000 домейна. Това е значителен успех, който подчертава качеството и надеждността на тази услуга.
Освен това нашият Security Site Scanner продукт вече е избран от над 200 000 клиенти. Това е ясно доказателство, че те ни доверяват нашите решения за сигурност и се чувстват защитени, когато използват нашите продукти.
Особено горди сме с успеха на нашия Email Marketing продукт, който беше разработен само за 3 месеца и пуснат в средата на лятото. Въпреки краткия си живот, той се използва ежедневно от хора, които изпращат имейл съобщения чрез него. Продуктът вече има няколко хиляди ползватели, което е огромен успех за нас.
Тези успехи подчертават нашата амбиция и постоянство в предоставянето на висококачествени услуги, които реално помагат на нашите клиенти да постигнат своите цели онлайн.
Другият огромен успех, с който се гордеем адски много в SiteGround, е това, че повечето хора в компанията остават да работят при нас дълго време – имаме доста хора над 10 години в компанията и същите продължават да иновират с огромно желание.
Какво предстои при отделните проекти?
ДК: В дългосрочен план вярваме, че една от най-големите промени в разработката на нашите продукти и услуги е свързана с това, че web интерфейсите ще се превърнат във второстепенна нужда за клиентите.
Вече сме в нова ера – ерата на AI, която ще даде на клиентите нови инструменти да развиват бизнеса си, а не просто web интерфейси, които да се използват от нашите клиенти. Пример за това е възможността един собственик на онлайн магазин да може да управлява инвентара на магазина си чрез чат с AI асистент, вместо да използва web interface. AI асистентът ще може да помага в създаването на нови продукти, организирането на промоции, промяната на landing страници и много други.
Също така плановете ни включват постоянно подобряване на съществуващите продукти и разработване на нови, които да помагат на клиентите ни да успеят онлайн. Имаме няколко големи инициативи, които в момента са в разработка, включително нови интеграции с водещи платформи, подобрения в UX и UI на нашите продукти, както и нови функционалности, които ще помогнат на клиентите ни да управляват своите онлайн бизнеси по-ефективно.
Какво бихте искали да кажете на хората, които разглеждат възможността да се присъединят към Вашия екип?
ДК: Ако сте талантлив, амбициозен и искате да работите в екип, който цени иновациите и постоянното усъвършенстване, то SiteGround е мястото за вас. Една от най-вълнуващите причини да се присъедините към нас е възможността да работите по продукти и услуги, които се ползват от милиони сайтове по целия свят.
Ние вярваме в силата на екипа и се стремим да създаваме среда, в която всеки може да се развива и да допринася за успеха на компанията; ценим усилията на всеки наш служител и се стремим да предоставим възможности за професионален растеж и развитие, както и разнообразни и интересни проекти, при нас скука няма.
Ние сме вълнуваща компания, която е водеща в своята област и търсим хора, които искат да бъдат част от нашия успех. Също така вярваме, че постоянното учене и подобряване е ключово за успеха в днешния бързоразвиващ се свят на технологиите. Затова предлагаме различни обучения и възможности за развитие, за да помогнем на нашите служители да се развиват и да остават на върха на новите тенденции и технологии.
Е, имаме и най-яките партита и тиймбилдинги, факт.
Вижте профила и актуалните позиции на SiteGround Hosting EOOD в JOBS.bg
ВИЖТЕ ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА ИТ ПРОЕКТИТЕ В БЪЛГАРИЯ:
ИТ проектите в България: По какви проекти работи TSD?
По какви проекти работи Cosmos Thrace?
По какви проекти работи Commetric?
По какви проекти работи Центърът за интелигенти операции на Accenture в България
Какви продукти разработва Tarya Fintech?
По какви проекти работи Next IT Services?
Какви продукти разработва CSoft?
По какви проекти работи Burgiss?
Какви продукти разработва DevOcean Solutions
По какви проекти работи Digital Workplace екипът на Commerzbank DTC Sofia
По какви проекти работи Антхил?
По какви проекти работи Абалта Технолоджис?
Какви продукти разработва iCard?
По какви проекти работи SAP екипът на KPMG IT Service?
По какви проекти работи Коника Минолта България?
По какви проекти работи SoftServe в България?
По какви проекти работи GlobalFoundries България?
Какви продукти разработва Software AG България?
По какви проекти работи myPOS?
Какви продукти разработва Uber Engineering София?
По какви проекти работи Sciant?
По какви проекти работи Обджект Системс Интернешънъл?
По какви проекти работи Дигиталният Технологичен център на Commerzbank?
По какви проекти работи Modern Workplace сервизната линия на DXC Technology?
По какви проекти работи INDUSTRIA?
По какви проекти работи Software Engineering екипът на KPMG IT Service?
Какви продукти разработва SMSBump?
Какви продукти разработва Treasury Intelligence Solutions?
По какви проекти работи Деспарк?
Какви продукти разработва Cobuilder?
По какви проекти работи Zariba Games?
По какви проекти работи СТАНГА?
По какви проекти работи отделът по киберсигурност на DXC Technology България?
По какви проекти работи SEPA Cyber Technologies?
По какви проекти работи Accedia?
По какви проекти работи Festo в България?
По какви проекти работи SoftGroup?
По какви проекти работи LimeChain?
Какъв продукт разработва AMPECO?
Какви продукти разработва WPX?
Какви продукти разработва Gtmhub?
По какви проекти работи Региоком България?
Какви продукти разработва „Уча.се“?
По какви проекти работи DROXIC?
Какви продукти разработва Delasport?
По какви проекти работи Бош Инженеринг Център София?
По какви проекти работи ТехноЛогика?
По какви проекти работи Godel Technologies?
Какви продукти разработва ICDSoft?
Какви продукти разработва „Алтерко“?
Какви продукти разработва OfficeRnD?
По какви проекти работи Motion Software?
По какви проекти работи Matrix Eastern Europe?
По какви проекти работи Mobile Wave Solutions?
По какви проекти работи TINQIN?
По какви проекти работи Tek Experts?
Какви продукти разработва TIMIFY?
По какви проекти работи Eos Matrix?
По какви проекти работи GemSeek?
По какви проекти работи Milestone?
По какви проекти работи ITGix?
По какви проекти работи Devision?
Какви продукти разработва Acronis?
По какви проекти работи EPAM Systems
По какви проекти работи KPMG ITS?
По какви проекти работи Scalefocus?
Какъв продукт разработва OpenTag?
По какви проекти работи Anakatech?
По какви проекти работи Flat Rock Technology?
По какви проекти работи Atos Bulgaria Competency Center
Какви продукти разработва Balkan Services?
По какви проекти работи Нетера?
По какви проекти работи Fourth?
По какви продукти работи Dynamo Software?
По какви проекти работи Мнемоника?
По какви проекти работи Paysafe?
Какви продукти разработва Alcatraz AI?
Какви продукти разработва PROS?
По какви проекти работи News UK екипът на Questers?
По какви проекти работи Tick42?
По какви проекти работи Grafixoft?
По какви проекти работи Gameloft?
Какви продукти разработва VMware?
По какви проекти работи HeleCloud?
Какви продукти разработва AtScale?
По какви проекти работи Smart IT?
Какви продукти разработва Infragistics?
По какви проекти работи Appolica?
По какви проекти работи Astea Solutions?
По какви проекти работи „Сенсата Технолоджис“?
По какви проекти работи HPE?
По какви проекти работи Mansion?
По какви проекти работи А1 България?
По какви проекти работи Dreamix?
По какви проекти работи Immedis?
По какви проекти работи SEEBURGER?
По какви продукти работи DIGITALL
По какви проекти работи Енетпулс?
Какъв продукт разработва StorPool Storage?
По какви проекти работи Блубито?
По какви проекти работи Модис?
Какви продукти разработва Playtech?
По какви проекти работи Coherent Solutions?
Какви продукти разработва Experian?
По какви проекти работи DHL Freight ESS?
По какви проекти работи "Бианор Сървисиз"
По какви проекти работи МенторМейт?
По какви проекти работи Proxiad?
По какви проекти работи DataArt?
По какви проекти работи Resolute Software?
Какви продукти разработва Progress?