вторник, 10 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1426 прочитания

    Николай Диевски поема стратегическото звено на комуникационна агенция proof.

    Той има над 15-годишен опит като бранд мениджър на някои от най-забележимите марки на пазара
    06 февруари 2024, 09:43 a+ a- a

    Николай Диевски, Head of Strategy (Снимка: proof.)

    proof., една от най-награждаваните комуникационни агенции в страната, обяви привличането на Николай Диевски на позицията Head of Strategy (бел.ред. на български - звено „Стратегии“). Основната му задача е развитие на дългосрочни планирания, на базата на които се обуславят всички дейности на агенцията, свързани с дадения бранд.

    Повече 15 години Николай работи в маркетинг екипите на „Хайнекен България“, „Молсън Коорс“, „Монделийз България“ и др. Като бранд мениджър е развивал марки като „Крадецът на ябълки“, „Скапто“ и „Столично“, за които е отличен с награди Effie България, Golden Drum, Art Director’s Club of Europe и Epica. Завършва бакалавър „Бизнес управление и маркетинг“ в Concord University, САЩ, а магистратурата си получава в Норвегия.

    „Позицията “Head of Strategy” е без традиции в българските комуникационни агенции. Дългогодишният опит на Николай в развитието на марки в различни сектори, образованието, което получава в чужбина, както и ръководенето на стратегически комуникации от страната на бизнеса, го позиционират като утвърден експерт. Това резонира с дългосрочната визия на агенцията ни да предоставяме на клиентите си нов подход и комплексни комуникационни решения“, споделя Сава Ахмаков, ръководител „Обслужване на клиенти“.

    „Със Сава и Ангел се познаваме от 7 години и още в самото начало знаехме, че искаме и можем да работим заедно. Присъединяването ми към агенцията ще спомогне за това да развием стратегията като култура на мислене, тъй като тази дейност за българския пазар все още бива подценявана. А именно чрез нея помагаме ефективно и консистентно на клиентите ни да печелят. Както казват в любимия ми отбор Ювентус — winning is not everything, it’s the only thing“, отбелязва на свой ред Николай.

    „proof. предлага холистична услуга, започвайки от бранд стратегията и стигайки до изпълнението и наградите. А най-добрата стратегия, която крайният потребител вижда, е безупречно реализираната идея. Кадър като Николай ще допринесе за развитието на агенцията със своето ноу-хау, изградено от другата страна на масата“, казва Ангел Искрев, творчески директор и съoсновател на агенцията, спечелила 10 награди Effie, 7 от които златни.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 часа
    tbi bank и УНСС представиха първата „Академия за таланти - dataXperience”
    В образователната инициатива се включиха над 50 студенти
    преди 19 часа
    Наемането в САЩ се възстановява през ноември
    Данните за септември и октомври бяха ревизирани в положителна посока
    преди 19 часа
    Това ще е най-значимата сделка на жилищния пазар у нас за годината
    Рекордна цена беше платена за жилищен имот у нас, а сделката беше реализирана с бранда Christie’s International Real Estate в България
    преди 21 часа
    Google заведе дело срещу американското Бюро за финансова защита на потребителите
    Според технологичния гигант става дума за превишаване на правата от страна на агенцията
    преди 23 часа
    Президентът започва консултации с парламентарните групи на 10 декември
    Радев напомни, че на първо място в дневния ред на обществото е внасянето и приемането на държавния бюджет