понеделник, 04 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    515 прочитания

    Атанас Райков е новият Вицепрезидент „Глобален маркетинг и бизнес развитие” в Rakuten Viber

    Новата му позиция бележи важна стъпка за компанията - обединението на ресорите за бизнес развитие и маркетинг в едно
    01 февруари 2024, 12:05 a+ a- a

    Атанас Райков - Вицепрезидент „Глобален маркетинг и бизнес развитие” в Rakuten Viber. Снимка: Личен архив

    Атанас Райков поема поста Вицепрезидент „Глобален маркетинг и бизнес развитие” в Rakuten Viber, съобщиха от компанията. Миналата година Райков, който е част от компанията от 2015 г., пое ролята „Вицепрезидент Развитие ключови пазари”, което му даде пряко влияние върху глобалните решения, свързани с технологичното, продуктовото и стратегическото развитие на компанията. Новата му позиция бележи важна стъпка за компанията - обединението на ресорите за бизнес развитие и маркетинг в едно.

    Всички стратегически решения, засягащи пазарния дял на компанията и разпознаваемостта на марката в глобален мащаб, вече ще се координират от Атанас. Той ще ръководи работата на всички екипи за бизнес развитие в MENA, APAC, CIS и CEE, за да гарантира, че тактиките за придобиване, ангажиране и задържане на потребители, както и визията за идентичността на бранда, са в унисон с глобалната мисия на Rakuten Viber.

    „Гледайки напред, Rakuten Viber с вълнение иска да продължи да подобрява начина, по който хората се свързват помежду си, и да начертае курса за следващото поколение суперприложения“, коментира Атанас Райков. „С ясния ангажимент към удовлетвореността на потребителите, ние сме уверени, че 2024 г. ще бъде изпълнена с още по-големи постижения, надхвърлящи границите на комуникацията, такава каквато я познаваме днес.”

    Rakuten Viber обяви рекорден брой функционалности, пуснати през 2023 г. Компанията продължава своята мисия да предоставя най-доброто потребителско изживяване и да подпомага бизнес целите на брандовете. Viber Plus направи своя дебют в страната през октомври. Месечната абонаментна услуга на платформата  предоставя на потребителите разширени функции за комуникация и допълнителни опции за персонализиране. Ангажиментът на компанията спрямо поверителността на потребителите през 2023 г. доведе до въвеждането на функцията „Разпознаване на обаждането”, която предоставя по-голям контрол и сигурност на комуникацията чрез предупреждаване за спам обаждания.

    През 2023 г. Rakuten Viber обнови своя интерфейс, което улесни потребителите да управляват приложението и да достъпват медийната си библиотека. С обновения интерфейс приложението регистрира ръст от 5% на годишна база в изпратените съобщения, отбелязвайки трета поредна година, в която съобщенията са топ избор за комуникация за българските потребители. Броят на участниците в групови чатове също се увеличи с 15%.

    Що се отнася до съдържанието, многобройните партньорства на Rakuten Viber с медии, спортни клубове и неправителствени организации предоставиха на българските потребители актуална и важна информация по интереси на ежедневна база. В резултат на това броят на Viber каналите в страната е нараснал с 24% за 2023.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    01 март 2024, 17:05
    5 български компании сред най-бързоразвиващите се в Европа
    В годишната класация на Financial Times FT1000 влязоха Ampeco, euShipments.com, Pontica Solutions, Storepool и Dreamix
    01 март 2024, 15:05
    01 март 2024, 14:46
    01 март 2024, 12:48
    Кофас: Предстоят трудни времена за строителния и жилищен сектор
    Завършеното строителство в България все още е под нивото, регистрирано през 2015
    01 март 2024, 11:18
    Соня Миклай е новият главен управител на „Германо-Българската индустриално-търговска камара
    Тя поема поста от д-р Митко Василев, който бе начело на организацията в последните над 30 години
    01 март 2024, 10:55