четвъртък, 30 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1155 прочитания

    Николай Тинков е новият маркетинг директор за Кока-Кола ХБК България

    Той поема позицията от Христина Георгиева, която продължава кариерата си в компанията в нова роля на групово ниво
    04 декември 2023, 12:16 a+ a- a

    Снимка: Кока-Кола ХБК България

    Николай Тинков, настоящ Портфолио маркетинг мениджър в Кока-Кола ХБК България, е новият директор „Маркетинг“ на компанията. В новата си роля той ще отговаря за маркетинг развитието на безалкохолния бизнес на Кока-Кола ХБК България, работейки в тясно сътрудничество с The Coca Cola Company и Monster Energy Company. Тинков наследява позицията от Христина Георгиева, която от началото на месец декември заема нова роля с фокус върху развитието на световноизвестни брандове като Schweppes, Kinley и Lurisia за всички 29 пазара в групата Кока-Кола ХБК.

    „Благодаря за гласуваното ми доверие да поема поста маркетинг директор на Кока-Кола ХБК България. Вярвам, че с екипа ни от доказани професионалисти ще продължим да внедряваме множество иновативни стратегии, внимателно планирани и вдъхновяващи проекти, които не само ще утвърдят, но и ще ускорят устойчивия растеж и рентабилността на компанията. Оставаме фокусирани върху създаването на допълнителна стойност за клиентите ни и запазването на лидерската ни позиция в индустрията.“, сподели Николай Тинков.

    Николай се присъединява към екипа на Кока-Кола ХБК България в началото на 2021 г. като Ръководител търговски маркетинг. Той притежава над 15 години опит в бързооборотните стоки, придобит от различни функции в продажбите, търговския маркетинг и маркетинга в компании като Heineken и Diageo. В последната си роля като Портфолио маркетинг мениджър успява да изгради силно ангажиран и мотивиран екип, който постига редица значими резултати. Само за две години той оказва ключов принос за установяването на десетки печеливши стратегии за безалкохолното портфолио на компанията.

    Николай Тинков притежава магистърска степен по „Глобален маркетинг“ от Университета в Ливърпул и води курсове по бизнес и маркетинг в Нов български университет.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    Ще обменяме автоматично данъчна информация със САЩ
    Вицепремиерът и министър на финансите Людмила Петкова и Н. Пр. Кенет Мертен, посланик на САЩ в България, подписаха споразумение
    преди 12 часа
    В АЕЦ „Козлодуй“ са заредени първите 43 касети с алтернативен тип гориво
    Те са произведено от американската „Уестингхаус“
    преди 13 часа
    Бианор, Прайм и Диджитал Лайтс обединяват сили под името Wiser Technology
    Приходите на трите компании за 2023 година са 54 млн. лв.
    преди 1 ден
    Висшият мениджмънт в компаниите не е подгодтвен за изкуствения интелект
    Проучване на Adecco Group изследва промените в пазара на труда от гледна точка на топ мениджмънта в компаниите
    преди 1 ден
    SeedBlink пусна цялостна платформа за управление на собствен капитал и инвестиции
    Тя предоставя единен достъп до всички традиционни и нововъведени продукти за управление на собствен капитал и инвестиции