понеделник, 29 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1087 прочитания

    Николай Тинков е новият маркетинг директор за Кока-Кола ХБК България

    Той поема позицията от Христина Георгиева, която продължава кариерата си в компанията в нова роля на групово ниво
    04 декември 2023, 12:16 a+ a- a

    Снимка: Кока-Кола ХБК България

    Николай Тинков, настоящ Портфолио маркетинг мениджър в Кока-Кола ХБК България, е новият директор „Маркетинг“ на компанията. В новата си роля той ще отговаря за маркетинг развитието на безалкохолния бизнес на Кока-Кола ХБК България, работейки в тясно сътрудничество с The Coca Cola Company и Monster Energy Company. Тинков наследява позицията от Христина Георгиева, която от началото на месец декември заема нова роля с фокус върху развитието на световноизвестни брандове като Schweppes, Kinley и Lurisia за всички 29 пазара в групата Кока-Кола ХБК.

    „Благодаря за гласуваното ми доверие да поема поста маркетинг директор на Кока-Кола ХБК България. Вярвам, че с екипа ни от доказани професионалисти ще продължим да внедряваме множество иновативни стратегии, внимателно планирани и вдъхновяващи проекти, които не само ще утвърдят, но и ще ускорят устойчивия растеж и рентабилността на компанията. Оставаме фокусирани върху създаването на допълнителна стойност за клиентите ни и запазването на лидерската ни позиция в индустрията.“, сподели Николай Тинков.

    Николай се присъединява към екипа на Кока-Кола ХБК България в началото на 2021 г. като Ръководител търговски маркетинг. Той притежава над 15 години опит в бързооборотните стоки, придобит от различни функции в продажбите, търговския маркетинг и маркетинга в компании като Heineken и Diageo. В последната си роля като Портфолио маркетинг мениджър успява да изгради силно ангажиран и мотивиран екип, който постига редица значими резултати. Само за две години той оказва ключов принос за установяването на десетки печеливши стратегии за безалкохолното портфолио на компанията.

    Николай Тинков притежава магистърска степен по „Глобален маркетинг“ от Университета в Ливърпул и води курсове по бизнес и маркетинг в Нов български университет.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    От 1 май: Нова самолетна линия ще свързва Истанбул със София
    Нискотарифната Pegasus Airlines ще има полети 3 пъти в седмицата
    преди 1 час
    Изкуственият интелект има потенциал да революционизира научните открития
    Нуждаем се от нов Европейски институт за изкуствен интелект в науката, съветват академиите Европейската комисия
    преди 2 часа
    Fitch потвърди рейтинга на България
    Липсата на стабилно правителство и потенциално дългите преговори за съставяне на коалиция биха могли да забавят влизането в еврозоната след 2025, предупреди агенцията
    преди 3 часа
    Летище София с нов безмитен магазин
    Той е най-големият за безмитна търговия в България
    26 април 2024, 14:45
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР