събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1245 прочитания

    Карлсберг България ще има нов изпълнителен директор

    Теодор Несторов поема поста от 1 септември
    31 август 2023, 10:53 a+ a- a

    От 1 септември Карлсберг България ще има нов изпълнителен директор – Теодор Несторов. Той ще поеме управлението на компанията и ще отговаря за нейните бизнес резултати и бъдещото й развитие на българския пазар.

    Преди да поеме ръководната роля на компанията Теодор заема позицията на маркетинг директор. Той има богат опит в маркетинг комуникациите, рекламата, стратегическото планиране и управлението на екипи.

    Tеодор започва своята кариера в компанията през 2014 г. като Бранд мениджър за локалните марки (Шуменско), съществено допринасяйки за техния ръст на пазара. През 2018 г. Теодор поема поста на маркетинг директор в Карлсберг България. През годините, той спомага за увеличаването на пазарния дял на компанията и удвоява премиалните продажби. Теодор управлява силен маркетинг екип, с който ре-лансира марката Шуменско и допринася за нейното изкачване от 5-та на 2-ра позиция на пазара (в стойност); представя поредица от успешни иновации, както и кампании, които печелят престижни отличия. Благодарение на кампанията „Навън с Пиринско“ за пръв път българска марка печели престижната европейска награда Effie и затвърждава лидерската позиция на пазара.

    Преди Карлсберг България, Теодор има опит на различни маркетингови позиции в Монделийз България, където е отговарял за едни от най-големите марки и продукти на пазара на шоколад и кафе в България.

    Той е магистър по Стратегически маркетинг от Birmingham University, а бакалавърската си степен по Бизнес администрация е завършил в Sheffield University (филиал в Солун, Гърция).

    Карлсберг България е водещ производител на бира в Бългрия и една от най-динамичните и бързо развиващи се компании в бранша. Компанията разполага с две пивоварни – в град Шумен и в град Благоевград, както и с логистични центрове и търговски офиси в страната. Продуктовото й портфолио включва разнообразие от първокласни бири – националните Пиринско и Шуменско, международните марки Carlsberg и Tuborg, Zatecky с благороден жатецки хмел от Чехия, френската Kronenbourg 1664 Blanc, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската абатска бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдера Somersby, лидер в своя сегмент, както и бирения микс Garage в два освежаващи вкуса - лимон и ягода. Компанията има в асортимента си и безалкохолна бира и сайдер под водещите си брандове – Пиринско Безалкохолно Пиво, Пиринско Бодро 0.0%, Somersby 0.0% и Carlsberg 0.0%.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години