събота, 15 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1714 прочитания

    Галина Паунчева е новият изпълнителен директор на d:istinkt

    Тя поема ръководството на агенцията от Боян Иванович
    26 юни 2023, 14:12 a+ a- a

    Галина Паунчева е новият изпълнителен директор на комуникационна агенция d:istinkt. Тя поема ръководството от Боян Иванович, който успешно ръководи и развива бизнеса на компанията от 2019 г. като разшири нейното портфолио от клиенти и предлагани услуги. За този период пиар агенцията премина най-голямата си трансформация към креативен бизнес за интегрирани комуникации, който отговаря на всички съвременни очаквания на модерните компании.

    „Безкрайно развълнувана и горда съм да поема ръководството на една от най-успешните и награждавани комуникационни агенции в България. Безспорно, освен признание, това е и огромна отговорност и вярвам, че заедно с прекрасния екип от талантливи професионалисти в компанията, ще успея да надградя успехите, постигнати досега, така че d:istinkt да продължи да бъде лидер на пазара и символ на изключителен професионализъм, креативност и доверие“ – коментира Галина Паунчева, изпълнителен директор на d:istinkt.

    d:istinkt бе отличена за втора поредна година с приза „Агенция на годината“ от Българската асоциация на PR агенциите в конкурса BAPRA Bright Awards 2022. d:istinkt спечели общо 11 награди в редица категории за работата си по организацията и изпълнението на ефективни кампании и комуникационни стратегии за клиенти като TELUS International, Lidl и Yettel.

    Галина Паунчева има повече от 18 години опит в стратегическото планиране, реализирането и управлението на проекти в сферата на корпоративни комуникации, бранд консултации, криейтив, продукция на събития, медийни стратегии и стратегически комуникации.

    Кариерата на Галина Паунчева в сферата на комуникационните услуги стартира в APRA PN BCG през 2005 г. Тя бързо се изкачва по корпоративната стълбица, заемайки редица ръководни позиции, като продължава своето професионално развитие в българското представителство на Edelman – AMI Communications България. Нейният професионален път продължава като Chief Business Development Officer в специлиазирана агеция за събитиен мениджмънт Evento. През 2019 г. основава Wonderland - Brand & Event Management Agency. Нейна страст са и цялостната продукция на различни събития и тя осъществява своята мечта да работи и за големи музикални проекти, сред които концерти на Любо Киров и Миро.

    Галина Паунчева е автор на книгата „How to Launch a Successful Brand: A Step-by-Step Guide for Building a Powerful Brand”. Притежава професионално образование като икономист със специалност Бизнес администрация, както и в сферата на Връзките с обществеността.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 10 часа
    България постигна пълна дигитална трансформация в здравеопазването за 3 години
    За по-малко от 3 години общият брой на издадените електронни рецепти надхвърля 54 млн.
    преди 11 часа
    ЕБВР инвестира 15 млн. евро в Eldrive
    Компанията ще добави 7400 станции за зареждане
    преди 11 часа
    преди 14 часа
    Дори получено на грешен имейл искането за изтриване на лични данни е задължаващо
    Вижте повече за казуса, по който в Холандия наложиха глоба от 6 хил. евро на агенция за подбор
    преди 15 часа
    Унгарска комания ще стартира в Стара Загора производство на автомобилни платки
    Друг унгарски инвеститор ще произвежда слънчеви батерии до Силистра
    преди 16 часа
    dormakaba открива център за бизнес услуги и разширява завода си в България
    Местният екип ще нарасне спрямо сегашните 260 служители