понеделник, 04 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2520 прочитания

    Ян Кешелак е новият главен изпълнителен директор на GLAMI

    Той ще завърши интеграцията на италианската платформа Stileo
    23 ноември 2022, 12:12 a+ a- a

    Снимка: GLAMI

    Ян Кешелак става следващият главен изпълнителен директор на GLAMI. Доскоро Кешелак заемаше позицията на главен директор по приходите на компанията, като през последните 5 години определяше посоката на развитие на GLAMI, отговаряйки за разширяването на бизнеса в Гърция, Адриатическите страни и Балтийските страни. Неговата задача ще бъде да завърши трансформацията на компанията от модна търсачка във водеща платформа за откриване на модни стоки, базирана на хиперперсонализация и изкуствен интелект. Томаш Ходбод, основателят на GLAMI и настоящ партньор на инвестиционната група Miton, поема поста ръководител на GLAMI Ventures, която планира да инвестира в компании, които улесняват откриването на продукти онлайн, както и компании, които използват изкуствен интелект в електронната търговия.

    Смяната на ръководството съответства на краткосрочната и дългосрочната визия на GLAMI, която цели успешното приключване на интегрирането на най-голямата платформа за мода на италианския пазар, Stileo. Стратегическият играч на италианския пазар с 30-членен екип беше придобит от GLAMI през пролетта на 2022 г. Ян Кешелак фокусира своята енергия именно върху неговата интеграция чрез развитието на маркетингови и бизнес екипи. Като бивш главен директор по приходите в GLAMI през последната година и след участието си в предишното разширяване на компанията в 7 държави, включително Хърватия, Словения и Балтийските републики, той е в добра позиция да доведе компанията до успешно последно тримесечие, въпреки всички предизвикателства, с които се сблъска електронната търговия през 2022 г. „Абсолютно съм убеден, че Ян може да поведе GLAMI към успеха на заложената визия и посока“, заяви Томаш Ходбод.

    В дългосрочен план и двете стратегически решения – назначаването на новия изпълнителен директор и създаването на инвестиционния фонд, очертават визията на GLAMI за следващите пет години. „Нашата цел е да ускорим трансформацията от търсачка, каквато я познавате сега, в платформа за откриване на мода, базирана на изкуствен интелект (AI) и иновативно машинно обучение, което създаваме сами“, обяснява Кешелак. Целта на GLAMI е да затвърди позицията си на съществуващите пазари и да запази ролята си на най-посещавания и лесен за използване уебсайт за мода в Централна Европа през следващите години. „Автоматичното маркиране и категоризирането на продуктите, показването на подобни артикули и персонализирането на гамата от продукти са функции, за които сме разработили собствени решения в GLAMI. Чрез тях ние предоставяме на всеки потребител уникално изживяване при използването на нашата платформа“, уверява Кешелак, като посочва, че това е едва началото за GLAMI.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    01 март 2024, 17:05
    5 български компании сред най-бързоразвиващите се в Европа
    В годишната класация на Financial Times FT1000 влязоха Ampeco, euShipments.com, Pontica Solutions, Storepool и Dreamix
    01 март 2024, 15:05
    01 март 2024, 14:46
    01 март 2024, 12:48
    Кофас: Предстоят трудни времена за строителния и жилищен сектор
    Завършеното строителство в България все още е под нивото, регистрирано през 2015
    01 март 2024, 11:18
    Соня Миклай е новият главен управител на „Германо-Българската индустриално-търговска камара
    Тя поема поста от д-р Митко Василев, който бе начело на организацията в последните над 30 години
    01 март 2024, 10:55