събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2588 прочитания

    Ян Кешелак е новият главен изпълнителен директор на GLAMI

    Той ще завърши интеграцията на италианската платформа Stileo
    23 ноември 2022, 12:12 a+ a- a

    Снимка: GLAMI

    Ян Кешелак става следващият главен изпълнителен директор на GLAMI. Доскоро Кешелак заемаше позицията на главен директор по приходите на компанията, като през последните 5 години определяше посоката на развитие на GLAMI, отговаряйки за разширяването на бизнеса в Гърция, Адриатическите страни и Балтийските страни. Неговата задача ще бъде да завърши трансформацията на компанията от модна търсачка във водеща платформа за откриване на модни стоки, базирана на хиперперсонализация и изкуствен интелект. Томаш Ходбод, основателят на GLAMI и настоящ партньор на инвестиционната група Miton, поема поста ръководител на GLAMI Ventures, която планира да инвестира в компании, които улесняват откриването на продукти онлайн, както и компании, които използват изкуствен интелект в електронната търговия.

    Смяната на ръководството съответства на краткосрочната и дългосрочната визия на GLAMI, която цели успешното приключване на интегрирането на най-голямата платформа за мода на италианския пазар, Stileo. Стратегическият играч на италианския пазар с 30-членен екип беше придобит от GLAMI през пролетта на 2022 г. Ян Кешелак фокусира своята енергия именно върху неговата интеграция чрез развитието на маркетингови и бизнес екипи. Като бивш главен директор по приходите в GLAMI през последната година и след участието си в предишното разширяване на компанията в 7 държави, включително Хърватия, Словения и Балтийските републики, той е в добра позиция да доведе компанията до успешно последно тримесечие, въпреки всички предизвикателства, с които се сблъска електронната търговия през 2022 г. „Абсолютно съм убеден, че Ян може да поведе GLAMI към успеха на заложената визия и посока“, заяви Томаш Ходбод.

    В дългосрочен план и двете стратегически решения – назначаването на новия изпълнителен директор и създаването на инвестиционния фонд, очертават визията на GLAMI за следващите пет години. „Нашата цел е да ускорим трансформацията от търсачка, каквато я познавате сега, в платформа за откриване на мода, базирана на изкуствен интелект (AI) и иновативно машинно обучение, което създаваме сами“, обяснява Кешелак. Целта на GLAMI е да затвърди позицията си на съществуващите пазари и да запази ролята си на най-посещавания и лесен за използване уебсайт за мода в Централна Европа през следващите години. „Автоматичното маркиране и категоризирането на продуктите, показването на подобни артикули и персонализирането на гамата от продукти са функции, за които сме разработили собствени решения в GLAMI. Чрез тях ние предоставяме на всеки потребител уникално изживяване при използването на нашата платформа“, уверява Кешелак, като посочва, че това е едва началото за GLAMI.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 14 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 15 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 15 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 17 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години