вторник, 30 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4737 прочитания

    Фирмата за топлинно счетоводство Бруната с ново име

    Компанията обслужва над 100 000 домакинства в България
    16 април 2024, 16:27 a+ a- a

    Далсия е новата търговска марка, под която фирма Бруната ще осъществява своята търговска дейност. Компанията има вече изцяло българска собственост и е позната в страната с въвеждането на топлинното счетоводство през 1992. Към момента Далсия обслужва над 100 000 домакинства в България.

    Промяната на търговската марка е част от стратегията за развитие на компанията. От топлинен счетоводител, който работи само с един вид уреди, Далсия създава платформа от различни системи за управление и контрол на разходите за отопление. Това ще даде възможност да разшири мрежата си от партньори като работи с уреди от най-добрите производители на пазара – Brunata, Siemens, Danfoss, B-meters, както и да повиши избора и качеството на услугата за своите клиенти.

    За да отговори на очакванията на клиентите и законовите изисквания, Далсия налага с години на пазара нови технологии и уреди за управление на потреблението и намаляване на разходите при ползване на топлинна енергия и вода. Далсия дава възможности на своите клиенти да използват безжична комуникация за регулиране и своевременен контрол на своето потребление. Те могат да управляват температурата във всяка стая дистанционно от мобилния си телефон, с помощта на електронните термостатни глави Далсия и безплатно онлайн приложение Tuya Smart.

    Освен с дялово разпределение на разходите за отопление, охлаждане, топла и студена вода, компанията заема лидерска позиция в региона и в топлофикационния сектор, като произвежда абонатни станции и доставя оборудване. Над 70% от новите сгради в България са оборудвани с абонатни станции на компанията.

    Далсия осъществява международна инженерингова дейност в редица държави като Дания, Косово, Гърция, Италия, Франция, Сърбия и др. Компанията е произвела над 15 000 абонатни станции.

    В Далсия работят 150 служители. Отчита приходи от 21 млн. лв. през 2023 година.

    Отскоро Далсия разполага и със специализиран контактен център, който ускорява времето за отговор на клиентски запитвания. За да повиши удовлетвореността на клиентите, компанията дава възможност за посещение извън работно време, като предлага обслужване по телефона или интернет за повечето свои услуги. Инвестициите на компанията са насочени в дигитализация и собствен добив на ел. енергия от възобновяеми източници, който да осигури въглеродна неутралност на компанията в бъдеще. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19
    преди 5 часа
    преди 7 часа
    ЕК започна разследване срещу Meta
    Производството е по новия закон за цифровите услуги
    преди 8 часа
    Wizz Air с нов маршрут: Ще лети от София до Хераклион
    Полетите ще са два пъти седмично
    преди 10 часа
    3 студентски стартъпа печелят по 10 000 долара финансиране
    Вижте кои отбори спечелиха петия сезон на акселератора Elevate на Американския университет в България
    преди 12 часа
    Откриват Ритейл парк Видин Плаза
    Инвеститор е „Дунония“, ще бъдат разкрити нови над 80 работни места