четвъртък, 02 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2751 прочитания

    Университетска специалност по „нищоправене“

    Вижте как в кампанията на Cadbury хумористично е представено изместването на хората от AI
    18 март 2024, 09:10 a+ a- a

    Кой ще научи хората да се справят с липсата на задължения на работното място? Този въпрос се превръща в отправна точка на новата хумористична кампания на Ogilvy Индия за бранда 5 stars на Cadbury.

    Като част от кампанията клиентът и агенцията създават онлайн университет, който обучава по „нищоправене“. В учебната програма са включени 6 курса, сред които „Как да изглеждаме заети“, „Как да преживеем работните срещи“ и „Как да печелим време“.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    ЕК започна разследване срещу Meta
    Производството е по новия закон за цифровите услуги
    преди 2 дни
    Wizz Air с нов маршрут: Ще лети от София до Хераклион
    Полетите ще са два пъти седмично
    преди 2 дни
    3 студентски стартъпа печелят по 10 000 долара финансиране
    Вижте кои отбори спечелиха петия сезон на акселератора Elevate на Американския университет в България
    преди 2 дни
    Откриват Ритейл парк Видин Плаза
    Инвеститор е „Дунония“, ще бъдат разкрити нови над 80 работни места