петък, 10 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9491 прочитания

    Какво е да си част от творческия екип на: Human

    Научете повече за предизвикателствата в работата на Александър Братимиров, творчески директор в рекламната агенция
    05 февруари 2024, 09:14 a+ a- a

    В рубриката на Economy.bg „Какво е да си част от творческия екип на...“ представяме професионалисти от водещи комуникационни агенции в България. Те разказват за избора си на кариера, предизвикателствата, с които се сблъскват, и какво ги вдъхновява. Запознайте се с Александър Братимиров, творчески директор и партньор в рекламна агенция Human:

    Представете се с две имена, позиция и какво е Вашето образование:
    Казвам се Александър Братимиров и съм творчески директор и партньор в рекламна агенция Human. Почти завърших журналистика и антропология в НБУ.

    Какво Ви мотивира да се насочите към света на рекламата?
    От малък харесвам рекламите. Имам един много ясен спомен – още съм ученик, не съм си написал домашните и с нашите гледаме телевизия. Всяка реклама ми харесва, защото в нея всичко е съвършено и както трябва, има нула напрежение. Помага ми да не мисля за домашните, които по-късно така или иначе ще напиша, но паникьосан.

    Откъде черпите вдъхновение?
    Вдъхновявам се, когато видя, че някой прави по-добра работа от мен. Затова и постоянно следя световната реклама.

    Кои са технологиите, които Ви улесняват най-много в процеса на работа?
    Изкуственият интелект. Изумително е колко бързо се развива и колко много са малките, „тъпи“ задачки, които днес може да свърши вместо теб.

    Можете ли да разкажете коя Ви е любимата кампания, в която сте участвали и защо Ви е фаворит?
    Ако трябва да кажа само една – The Red Flag Collection на Fashion Days в колаборация с модния бранд Verychi. Това е кампания, в която създадохме линия дрехи, показващи ранните знаци за насилие (или червени флагове) в една връзка.

    Кой е най-скорошният проект, по който сте работили и какво можете да ни разкажете за него?
    Допреди минути бях в среща за фейсбук постинг план, а преди това – в среща за потенциален проект от друг континент. Това ми харесва в работата ни – постоянно се сменя фокусът от малко към голямо. От един сектор към друг. И никога не е скучно.

    Как се справяте с баланса между клиентските очаквания и личната си творческа визия?
    Като не изпълняваме, а надхвърляме клиентските очаквания. Често хората отсреща не осъзнават какво точно им трябва, преди да го видят. Наша работа е да им го даваме.

    Кои са най-големите предизвикателства във Вашата работа?
    Да се открият, развият и мотивират правилните хора.

    С кои 3 думи бихте описали екипа, в който работите?
    Фокусиран, амбициозен, позитивен.

    Според Вас как ще се промени рекламният бранш през следващите няколко години?
    Днес всеки бранд бълва „съдържание“. Без значение дали то е правилно, остроумно, впечатляващо. Сякаш е по-важно да говориш нещо, отколкото какво точно казваш. Мисля, че на хората им писна от това „съдържание“ и вече се наблюдава връщане към рекламата, която дава смисъл, поставя въпроси и променя. Мисля, че все повече ще се усеща нуждата от неочаквани творчески решения и комуникация, която създава брандове, а не поредния шум.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    Вече работи първата за България и региона водородна зарядна станция
    В рамките на минути могат да бъдат заредени леки, лекотоварни и товарни автомобили
    преди 7 часа
    Официалният правописен речник на българския език вече е наличен онлайн
    Той е първият продукт на Български езикови ресурси онлайн или БЕРОН
    преди 7 часа
    Интегрирана концепция на ТИЗ има шансовете да реализира милиардна инвестиция в България
    В концепцията за интегрирани териториални инвестиции участват общините Пловдив, Куклен, Марица и Раковски
    преди 10 часа
    Търговски вериги поискаха от президента вето върху тавана за надценката на хляба
    Ограничаването на свободното ценообразуване ще доведе до изкривяване на конкуренцията, от което ще пострада крайният потребител, отбелязват от СМТ
    преди 11 часа
    Българската "Пластхим-Т" придоби 100% от италианската Manucor
    Сделката се финансира със заем от „Уникредит Булбанк“ и ОББ