Chase Media Solutions, ще комбинира мащаба на медийна мрежа за търговия на дребно с притежавани от Chase данни за трансакции
Снимка: Chase Media Solutions
JPMorgan Chase стартира нов дигитален медиен бизнес, който ще позволи на рекламодателите да се насочат към 80-те милиона клиенти на банката на Wall Street въз основа на техните данни за разходите. Новата платформа, наречена Chase Media Solutions, ще комбинира мащаба на медийна мрежа за търговия на дребно с притежавани от Chase данни за трансакции, които ще помогнат на марките да насочват съдържание точно към клиентите, каза компанията.
Стартирането на медийния бизнес идва две години след като JPMorgan придоби маркетинговата платформа за свързване на карти Figg, припомня „Ройтерс“.
Chase Media заяви, че е разработила 30-дневни кампании за първоначалните си пилотни партньори, включително пекарната за специално кафе Blue Bottle Coffee, веригата ресторанти за бързо хранене Whataburger и бюджетната авиокомпания Air Canada.
Най-голямата американска банка по активи трябва да отчете резултатите си за първото тримесечие на 12 април.