петък, 10 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    450 прочитания

    Pfizer получи одобрение за сделката със Seagen

    Фармацевтичната компания ще раздели търговския си бизнес, без онкологията, на две подразделения, едно за САЩ и едно за останалия свят
    13 декември 2023, 09:31 a+ a- a

    Снимка: Pfizer

    Pfizer съобщи, че очаква да приключи сделката си на стойност $43 млрд. за закупуване на производителя на лекарства за рак Seagen по-късно тази седмица и планира да създаде нов онкологичен отдел, който включва придобиването в началото на следващата година.

    Pfizer също каза, че главният търговски директор Анджела Хуанг ще се оттегли и че ще раздели търговския си бизнес, без онкологията, на две подразделения, едното съсредоточено върху Съединените щати, а другото върху останалия свят.

    През октомври Pfizer намали прогнозата си за приходи за цялата година с 13% и заяви, че ще съкрати работни места и разходи на стойност $3,5 млрд. заради по-ниските от очакваните продажби на своята ваксина и лечение срещу Covid-19, припомня „Ройтерс“.

    Крис Бошоф, който в момента ръководи изследванията и развитието за ракови заболявания за Pfizer, ще ръководи новия онкологичен отдел и ще докладва директно на главния изпълнителен директор Алберт Бурла.

    Главният директор по бизнес иновации на Pfizer Аамир Малик ще оглави търговското звено в САЩ, а Александър дьо Жермей ще стане търговски директор на международното звено.
    Pfizer заяви, че антитръстовият период на изчакване за сделката със Seagen е изтекъл и е получил всички необходими регулаторни одобрения за приключване на сделката в четвъртък (14 декември), около 9 месеца след обявяването на придобиването.

    Базираният в Ню Йорк производител на лекарства заяви, че се е съгласил да дари правата върху възнагражденията от продажбите на лекарството за рак Bavencio на Американската асоциация за изследване на рака, за да отговори на опасенията на антитръстовите регулатори на САЩ.

    През март компанията прехвърли правата за разработка и комерсиализация на Bavencio на своя партньор за лекарството, Merck KGaA, като същевременно запази правата върху 15% от нетните продажби на лекарството.
    Bavencio донесе продажби от $271 милиона на Pfizer през 2022 г.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 30 минути
    Официалният правописен речник на българския език вече е наличен онлайн
    Той е първият продукт на Български езикови ресурси онлайн или БЕРОН
    преди 35 минути
    Интегрирана концепция на ТИЗ има шансовете да реализира милиардна инвестиция в България
    В концепцията за интегрирани териториални инвестиции участват общините Пловдив, Куклен, Марица и Раковски
    преди 4 часа
    Търговски вериги поискаха от президента вето върху тавана за надценката на хляба
    Ограничаването на свободното ценообразуване ще доведе до изкривяване на конкуренцията, от което ще пострада крайният потребител, отбелязват от СМТ
    преди 5 часа
    Българската "Пластхим-Т" придоби 100% от италианската Manucor
    Сделката се финансира със заем от „Уникредит Булбанк“ и ОББ
    преди 6 часа
    dm България отчита ръст от 170% на онлайн поръчките
    Близо 400 000 българи са изтеглили приложението за пазаруване Моят dm