понеделник, 20 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6913 прочитания

    Александър Хинков е новият изпълнителен директор на IAB България

    Той има 10-годишен опит в неправителствени организации, в предприемачеството и развитието на стартъпи
    09 май 2024, 11:11 a+ a- a

    Александър Хинков поема длъжността изпълнителен директор на IAB България. Александър ще има оперативната отговорност за управлението на българския клон на най-голямото глобално сдружение на медии, медия и рекламни агенции, технологични компании и рекламодатели, отговорни за дигиталния бизнес.

    Алекс Хинков има 10-годишен опит и доказан принос в полза на организации от неправителствени сектор, както и в предприемачеството и развитие на стартъпи. През последните две години и половина Александър е заемал позицията Chief Community Manager в BESCO - Българската предприемаческа асоциация, която защитава интереса на технологичните компании, стартъпите и предприемачите пред държавата и институциите. За периода си в организацията той успява да утрои членовете на BESCO, като привлича повече от 500 компании в асоциацията. Участвал е и в успешните законодателни инициативи, отговорни за създаването на първата Startup Visa в България, новото Дружество с променлив капитал (ДПК), подобренията в Сините карти и много други. Той е съосновател и председател на УС на платформата Uspelite.bg - най-голямата медия за позитивна и конструктивна журналистика у нас.

    „Щастлива съм от името на УС на IAB да приветствам Александър в новата му вълнуваща роля. Заедно ще работим за развитието на дигиталния маркетингов пазар, като наша цел е да превърнем организацията в дигитален хъб, който да предоставя достъп до ресурси, регулаторна подкрепа, данни за пазара, обучения и срещи за развитие на специалистите. Ще разчитаме на опита на Александър в привличането на нови съмишленици и добавянето на стойност за настоящите членове на IAB България.“, каза Илияна Захариева, председател на IAB България.

    “За мен е чест да поема отговорността, която носи със себе си ролята на изпълнителен директор на IAB България. Потенциалът на бранша е голям и възможността да допринеса за растежа му е вълнуваща. Асоциацията заслужава да има още по-голяма и силна представителност от рекламния и медийния бранш и ще работим за интереса и нуждите на членовете на държавно и международно ниво.”, коментира Александър Хинков.

    В бъдещата си работа като изпълнителен директор на IAB България, Александър ще приложи опита си от BESCO, медиите, технологичния сектор и предприемачеството. Той вярва, че с правилното визионерство и ценности браншовите организации имат силата да повлияят за положителни промени в обществото.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    БАН: Членството в еврозоната може да се отложи и след 2025
    Инфлацията постепенно ще намалява, но ще бъде по-висока от обичайната през предходното десетилетие
    преди 4 часа
    София Тех Парк ще е домакин на South East European Innovators Challenge
    Инициативата е на алианс от научно-технологични паркове в Югоизточна Европа
    преди 5 часа
    Нови 80 млн. лв. за заплати във висшето образование у нас
    Повишението ще обхване 33 държавни университети
    17 май 2024, 14:22
    БНБ: Чуждите инвестиции у нас със спад от 81% за година
    Най-големите вложения в страната за януари-март 2024 са от Австрия, Италия и Гърция
    17 май 2024, 11:28
    „Струма“ стана първата магистрала у нас с хеликоптерна площадка
    Хеликоптерът ще стига за 30 минути от София до тунел „Железница“