вторник, 12 декември 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1508 прочитания

    Андраш Абел е новият директор „Терминали“ на летище София

    Нов екип, който ще се обучава на летището в Мюнхен, ще отговаря за пътническото удобство на столичната аерогара
    13 юни 2022, 08:50 a+ a- a

    Снимка: LinkedIn

    Специализиран екип ще координира всички дейности на летищните терминали в София в името на удобството на пътниците. Новото звено се ръководи от Андраш Абел, мениджър с дългогодишен опит в областта на летищните терминали и сигурността, както и в управлението на съоръжения. Андраш се присъединява към екипа в София директно от Munich Airport International, които са партньор в проекта за софийското летище. Екипът ще прилага опита на летище Мюнхен, където служители координират всички дейности на летищна територия – от наблюдение на опашките, взаимодействието на различните служби, до предоставянето на информация на пътниците – всичко това в името на по-доброто потребителско преживяване. Този модел има много предимства, споделят от летище София, защото помага различните служби и звена да координират дейността си, предотвратявайки затруднения за пасажерите. 

    Новата структура ще координира всички дейности на терминалите – чистота, температура, достъп до информация, взаимодействие с гранични, митнически и други власти, проверки за сигурност и всички аспекти, които имат отношение към преживяването на пътниците. Екипът ще отговаря също и за пространствата пред терминалите, допълват от столичното летище.

    През следващия месец осем служители на „СОФ Кънект“ ще бъдат обучени в Академията за обучение на летище Мюнхен. Те ще изучават процесите и организацията на работа на най-голямото летище в Бавария с основен акцент върху т.нар. терминален мениджмънт. След завръщането си, българският екип ще приложи наученото на летището в София, като вземе най-добрите практики от Мюнхен.

    „Координацията е ключова, за да направим престоя на пътниците ни приятен. Това означава ангажираното участие на всички заинтересовани страни в процеса по тяхното обсклужване. Този процес започва още от паркирането на летището и продължава до самолетния изход, всичко това в гарантирано удобна, добронамерена и сигурна среда. Когато говорим за пътническо преживяване, единственият начин да впечатлим нашите клиенти е да надминем техните очаквания, а това е в основата на амбицията ни да станем 5-звездно регионално летище в следващите 5 години“, Андраш Абел, директор „Терминали“ на летище София.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Lidl инвестира над 15 млн. лв. в 10-ия си магазин в Пловдив
    Това е 122-ят обект на веригата в страна
    преди 10 часа
    преди 10 часа
    Над 5,5 млрд. лева са американските инвестиции у нас, създали са 41 хил. работни места
    19 са американските ИТ компании с 13 хил. заети у нас, инвестират също в енергетика, преработваща промишленост и търговия, присъстват в Разград, Севлиево, Стара Загора и София, сочи нов доклад
    преди 11 часа
    Бианор Холдинг придобива софтуерната компания Булбера
    Дружеството специализира в разработката на софтуерни решения в областта на здравеопазването, телекомуникациите и електронната търговия
    преди 12 часа
    Близо 18% ръст на приходите от нощувки през ноември
    Според националната статистика по-голямата част от тях идват от български граждани