понеделник, 04 юли 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    530 прочитания

    Андраш Абел е новият директор „Терминали“ на летище София

    Нов екип, който ще се обучава на летището в Мюнхен, ще отговаря за пътническото удобство на столичната аерогара
    13 юни 2022, 08:50 a+ a- a

    Снимка: LinkedIn

    Специализиран екип ще координира всички дейности на летищните терминали в София в името на удобството на пътниците. Новото звено се ръководи от Андраш Абел, мениджър с дългогодишен опит в областта на летищните терминали и сигурността, както и в управлението на съоръжения. Андраш се присъединява към екипа в София директно от Munich Airport International, които са партньор в проекта за софийското летище. Екипът ще прилага опита на летище Мюнхен, където служители координират всички дейности на летищна територия – от наблюдение на опашките, взаимодействието на различните служби, до предоставянето на информация на пътниците – всичко това в името на по-доброто потребителско преживяване. Този модел има много предимства, споделят от летище София, защото помага различните служби и звена да координират дейността си, предотвратявайки затруднения за пасажерите. 

    Новата структура ще координира всички дейности на терминалите – чистота, температура, достъп до информация, взаимодействие с гранични, митнически и други власти, проверки за сигурност и всички аспекти, които имат отношение към преживяването на пътниците. Екипът ще отговаря също и за пространствата пред терминалите, допълват от столичното летище.

    През следващия месец осем служители на „СОФ Кънект“ ще бъдат обучени в Академията за обучение на летище Мюнхен. Те ще изучават процесите и организацията на работа на най-голямото летище в Бавария с основен акцент върху т.нар. терминален мениджмънт. След завръщането си, българският екип ще приложи наученото на летището в София, като вземе най-добрите практики от Мюнхен.

    „Координацията е ключова, за да направим престоя на пътниците ни приятен. Това означава ангажираното участие на всички заинтересовани страни в процеса по тяхното обсклужване. Този процес започва още от паркирането на летището и продължава до самолетния изход, всичко това в гарантирано удобна, добронамерена и сигурна среда. Когато говорим за пътническо преживяване, единственият начин да впечатлим нашите клиенти е да надминем техните очаквания, а това е в основата на амбицията ни да станем 5-звездно регионално летище в следващите 5 години“, Андраш Абел, директор „Терминали“ на летище София.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    01 юли 2022, 17:07
    Президентът връчи мандат за съставяне на правителство на Асен Василев
    Започва да тече 7-дневен срок за формиране на състав на правителство
    01 юли 2022, 16:28
    Над 17 000 ученици и учители заминават на безплатна почивка
    Децата и ръководителите им ще могат да отдъхват в планински или морски курорт през юли и август
    01 юли 2022, 15:48
    Петков: България вече има алтернативно трасе за газ
    Другата седмица с гръцкия министър-председател ще дадем старт на газовата връзка с Гърция, обяви премиерът
    01 юли 2022, 15:18
    Е-адресна регистрация вече в цяла София
    Всички райони вече работят успешно със системата
    01 юли 2022, 13:31
    ЕС въвежда по-строги регулации за трансфер на криптовалути
    Целта е крипто платформите да проверяват самоличността на клиентите си, за да се ограничат рисковете от изпиране на пари и финансиране на тероризма
    01 юли 2022, 11:13
    Украйна започна да изнася ток за ЕС
    Това ще позволи на Украйна да генерира повече приходи, а ЕС ще получава допълнителна електроенергия на достъпни цени