Продажбите са с над 10% повече спрямо миналата година
Снимка: Amazon
Купувачите са похарчили около $7,2 милиарда онлайн между търговците на дребно през първия ден от Prime Day на Amazon в САЩ, според доклад на Adobe Analytics, цитиран от „Ройтерс“.
Големите търговци на дребно, включително Walmart и Target, стартираха промоции и събития за пазаруване до юли, за да привлекат клиенти, като предлагат големи отстъпки, за да се конкурират с разпродажбите на Amazon.
Amazon успя да отнеме пазарен дял от други търговци на дребно през месеца, тъй като клиентите получиха достъп до значителни отстъпки по време на Prime Day, който започна преди десетилетие, и могат да правят поръчки за артикули, налични за доставка за същия или за един ден.
Разходите за връщане в училище също са отбелязали голям скок и са се увеличили с 210% във вторник (16 юли) в сравнение с ежедневните нива на продажби през юни 2024 г., според Adobe Analytics, който изучава данните за трансакциите в електронната търговия.
Adobe съобщи, че общите онлайн продажби са се увеличили с 11,7% на 16 юли. През 2023 г. купувачите са похарчили $12,7 милиарда онлайн при търговците на дребно за два дни, когато е било събитието Prime Day.
Тази година Amazon предложи и ранен достъп до сделки дори преди двудневното събитие да започне да привлича известно търсене.
Средните разходи за поръчка в Amazon са били $60,03 през първите 32 часа от събитието Prime Day, в сравнение с $56,64 през 2023 г., според компанията за данни Numerator.