четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1335 прочитания

    ChatGPT с мерки срещу забраната в Италия

    Компанията работи за политики срещу поведение, което представлява истински риск за хората
    07 април 2023, 09:19 a+ a- a

    Снимка: iStock

    Производителят на ChatGPT OpenAI планира да представи мерки, за да отстрани опасенията, довели до забраната за употреба на чатбота в Италия, съобщи италианската агенция за защита на данните Garante. Подкрепеният от Microsoft Corp OpenAI изключи ChatGPT в Италия, след като Garante миналата седмица временно го ограничи и започна разследване на предполагаемо нарушение на правилата за поверителност, припомня „Ройтерс“.

    Миналата седмица агенцията обвини OpenAI, че не е успяла да провери възрастта на потребителите на ChatGPT и „липса на каквото и да е правно основание, което да оправдава масивното събиране и съхранение на лични данни“.

    Регулаторът заяви, че няма намерение да спира развитието на изкуствения интелект (ИИ), но отново подчерта важността на спазването на правилата, насочени към защита на личните данни на италианските и европейските граждани.

    Във видеоконференция, на която присъства главният изпълнителен директор Сам Алтман, OpenAI обеща да бъде по-прозрачен относно начина, по който обработва потребителските данни и проверява възрастта на потребителя. Компанията каза, че ще изпрати на Garante документ относно мерките за отговор на нейните искания.

    Компанията публикува в блога си статия, озаглавена „Нашият подход към безопасността на ИИ“, в която се казва, че работи за разработване на „нюансирани политики срещу поведение, което представлява истински риск за хората... Ние не използваме данни за продажба на нашите услуги, реклама или изграждане на профили на хора“, се казва в него. „Използваме данни, за да направим нашите модели по-полезни за хората. ChatGPT, например, се подобрява чрез допълнително обучение за разговорите, които хората водят с него... Докато някои от нашите данни за обучение включват лична информация, която е достъпна в публичния интернет, ние искаме нашите модели да учат за света, а не за частни лица.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 8 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 12 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 13 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 14 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам