понеделник, 04 юли 2022   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    802 прочитания

    В Шанхай няма нито една продадена кола през април

    Причината – строгата карантина заради случаите на Covid
    18 май 2022, 12:49 a+ a- a

    Колко точно строга бе карантината в Шанхай миналия месец? Фактът, че през април там няма нито един продаден нов автомобил, вероятно може да отговори добре на този въпрос, пише Bloomberg.

    Мнозинството от 25-те милиона души население на града бяха ограничени да не излизат от домовете си. Причината – най-голямата вълна от ковид инфекции от две години насам. 

    През април почти всички магазини за автомобили са били затворени, по данни на Асоциацията за продажба на автомобили на Шанхай, която представлява около 300 компании. За сравнение през април миналата година са били продадени 26 311 автомобила.

    Шанхай е на ръба да достигне 3 дни без нови случи в общността, което е изискването на властите за разхлабване на строгите мерки, тъй като целта им е достигане на нулево разпространение на заболяването.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    ЕС договори нови правила за контрол на "Дивия запад" на крипто индустрията
    Компаниите за криптовалути ще трябва да имат лиценз за упражняване на дейност в ЕС, въвеждат се и мерки за защита на потребителите
    преди 10 часа
    България се присъединява към инициатива, подкрепяща ядрената енергетика
    Становището е покрепено от 20 синдиката от Белгия, Чехия, Финландия, Франция, Унгария, Литва, Румъния, Словакия, Словения и Хърватия
    преди 13 часа
    iBanFirst придобива базирания в Лондон Cornhill
    Финтех компанията планира международни сделки на стойност €100 млн. през следващите 3 години
    преди 14 часа
    Българската Gtmhub придоби нова компания
    Това е втората сделка по придобиване за българския стартъп от началото на 2022
    преди 14 часа
    SeedBlink стартира вторичен пазар, където инвеститорите могат да продадат придобитите активи
    Компанията стартира и SeedBlink Circle, общност за активни членове, за да улесни взаимодействието и споделянето на идеи