вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1605 прочитания

    Британското правителство отхвърли искането за нов референдум в Шотландия

    20 декември 2019, 09:47 a+ a- a

    Никола Стърджън, първи министър на Шотландия

    Британското правителство отхвърли искането на шотландския първи министър за провеждането на нов референдум за независимостта на Шотландия след Брекзит. Кабинетът посочи, че референдумът ще причини сериозни вреди, ще отклони вниманието и ще урони достоверността на вота отпреди пет години.

    Никола Стърджън, начело на правителството в Единбург, което иска да изкара страната от Обединеното кралство и да остане в ЕС, сподели, че има нов мандат да поиска нов вот за независимост. Партията ѝ спечели локалните парламентарни избори през изминалата седмица.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 46 минути
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 58 минути
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд
    преди 2 часа
    „Аурубис“ инвестира още 800 млн. лв. у нас
    Компанията ще разшири рафинерията си за катодна мед и ще изгради два нови фотоволтаични парка
    преди 3 часа
    Японската Nidec с втора инвестиция у нас
    Nidec Instruments откри научно-развоен изследователски център в София
    преди 3 часа
    БНБ: Чуждите инвестиции у нас със спад от 66% за година
    Най-големите вложения в страната за януари-февруари 2024 са от Италия, Нидерландия и Гърция
    преди 4 часа
    Във Варна бе открита училищна лаборатория за екология и зелена енергия
    Общо 55 училища в България се включват в съвместни лаборатории, в които ще се създават предложения за промени в различни области на образователния процес