петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    23963 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на Андрей Петров, „дм България“

    Вижте какво сподели председателят на Борда на управителите
    13 декември 2017, 09:15 a+ a- a

    Благодарение на житейския и професионалния си опит, човек преоткрива за себе си кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“.

    Вижте какво отговори Андрей Петров, председател на Борда на управителите на „дм България“:

    „Има едно правило, което чух още като студент: „Първите 10-15 „кариерни“ години работи за името си, а след това то ще работи за теб“. Ще си позволя да споделя и второ мое любимо правило, което идеално допълва първото: „Когато тръгнеш да изкачваш стълбата на успеха, не бъди несправедлив с другите, защото може да ги срещнеш на връщане“. И двете правила съществуват в много разновидности и позволяват много тълкувания, но за мен те винаги са били „златни“ и смятам, че ако човек вникне в тях и ги спазва (особено в комбинация), те могат да му донесат наистина много.

    Андрей Петров е завършил магистратура по Business Administration & Engineering в FHTW – Berlin. Работил е в експанзионните отдели на „Лидл България“ и „Плюс България Търговия“. От 2008 г. е част от екипа, основал „дм България“, стартирайки на позицията регионален мениджър „Експанзия“. Развитието му преминава през логистиката, където от 2011 г. ръководи сектор „Логистика“ във фирмата, а през 2013 г., след откриването на Логистичния център на dm България, става ръководител направления „Експанзия“ и „Логистика“ и прокурист на компанията. От средата на 2015 г. ръководи направления „Експанзия“ и „Продажби“.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 15 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 17 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 18 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 20 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк