събота, 15 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    660 прочитания

    Над 40 ментори ще подкрепят студентите в 12-ото издание на Рекламна академия

    200 студенти ще се състезават в 20 отбора с реални задания от 5 сектора на бизнеса, оценявани от жури с представители на БАР и БАКА
    04 февруари 2025, 13:25 a+ a- a

    Рекорден брой ментори от компании рекламодатели и от комуникационни агенции ще се включат в Рекламна академия 2025. Професионалистите ще напътстват работата на студентите – участници в 12-ото издание на формата, създаден и организиран съвместно от Българската асоциация на рекламодателите (БАР), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Нов български университет (НБУ).

    Организаторите представиха и съдиите, които ще оценяват проектите за комуникационни кампании за пускане на пазара на нов продукт или услуга в съществуваща категория, които студентските отбори ще разработят в дните на Академията. 

    Тази година в образователния формат са се записали 200 студенти, които ще бъдат разпределени в 20 отбора и ще работят по задания от различни сектори – Телекомуникации, Храни, Бира, Лекарства без рецепта и Търговски вериги. Всеки отбор ще разчита на един ментор от компания-рекламодател, член на БАР, и двама ментори от комуникационни агенции, членове на БАКА.

    Единадесет експерти от компании-рекламодатели и 30 експерти от комуникационни агенции ще поемат ролята на ментори в Академия 2025. Техните имена могат да бъдат намерени на интернет страницата на Рекламна академия. Освен индивидуални насоки от своите ментори, участниците ще имат възможност да получат допълнителна експертна подкрепа от специалисти в медийното планиране. 

    Рекламна академия 2025 разширява своята образователна стойност, като обогатява темите на лекциите с нови перспективи и практически примери от водещи експерти. Дискусионният панел ще представи по-разнообразни гледни точки, а отборите ще се изправят пред нови предизвикателства, свързани с актуализирани критерии за оценяване, които отразяват последните тенденции в маркетинговата и рекламната индустрия.

    Тазгодишното жури включва четирима представители на Българската асоциация на рекламодателите (БАР): 
       • Албена Колева, Загорка АД; 
       • Свилен Стрезов, TEVA; 
       • Христина Вучева, Девин ЕАД; 
       • Христо Вълков, А1 България. 

    От Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) в журито ще участват: 
       • Александър Братимиров, Human; 
       • Желез Атанасов, Noble Graphics; 
       • Иван Ланджев, Huts Group; 
       • Плутархос Маридакис, Standpoint media.

    Рекламна академия е тристранен проект на Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Инициативата е иновативен за българското образование формат на сътрудничество между университет и реалния бизнес. Събитието се открива с лекционна част на 17 февруари. Практическите сесии ще се състоят от 17 до 21 февруари. Форматът завършва на 21 февруари с церемония и обявяване на победителите в Академията.

    През 2024 година форматът беше отличен с бронзова награда в EACA Best Practice Awards – конкурс на Европейската асоциация на комуникационните агенции, награждаващ изключителните инициативи, които оставят положително въздействие както върху рекламната и маркетингова индустрия, така и върху обществото.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    Тръмп планира нови мита
    Възможно е най-големият ефект от тях да понесат Япония, Индия и ЕС
    преди 18 часа
    Тази страна е най-големият производител на бижута в ЕС
    ЕС е произвел бижута за над 4,3 милиона евро през 2023
    преди 18 часа
    „България Еър“ добавя линията Варна – Париж към полетната си програма за лято 2025
    От април стартират и полети Варна – Франкфурт, а от юни Варна – Прага
    преди 19 часа
    ЕС: Реципрочните мита на Тръмп са стъпка в грешна посока
    Брюксел се закани да реагира незабавно на неоправданите мита на САЩ
    преди 20 часа
    Инфлацията през януари е 2%
    По данни на НСИ натрупаната инфлация за последните 3 години е 25,6%
    преди 21 часа
    Софиянци плащат данъци на коли и имоти с 5% отстъпка до 30 април
    Ставките на местните данъци за 2025 не са променени, отбелязват от Столична община
    преди 22 часа
    Електрохолд Трейд стартира високотехнологична платформа за управление на енергийни активи
    Тя предлага обща мощност за регулиране в диапазон от 190 мегавата