петък, 06 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    644 прочитания

    Каузите на AIBEST: Събиране на средства за обучение на младежи в неравностойно положение

    Кампанията „Beard it Forward: Подкрепи образованието“ обединява над 70 компании членове и техните над 50 000 служители
    21 ноември 2024, 11:21 a+ a- a

    Асоциацията за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST) обяви първата си мащабна благотворителна инициатива – „Beard it Forward: Подкрепи образованието“. Кампанията има за цел да събере средства за обучение на младежи в неравностойно положение, като обединява над 70 компании членове и техните над 50 000 служители.

    Инициативата е вдъхновена от движението "No Shave November" и приканва всички членове на AIBEST да се включат в състезание за най-добра брада. Участниците могат да се конкурират в две категории в зависимост дали имат съществуваща брада или ще си „отгледат“ такава през ноември. Те ще качват снимки на прогреса си всяка седмица в специална платформа, където приятели и колеги ще имат възможност да ги подкрепят чрез закупуване на точки.

    Всички събрани средства ще бъдат дарени на фондация „Благотворител“, с която AIBEST работи за разработването на кауза за подкрепа на ученици от 10. до 12. клас и първокурсници от приемни домове или без родители.

    AIBEST вярва, че инвестициите в образованието са ключови за дългосрочния и устойчив растеж на държавата. Асоциацията реализира редица инициативи с дългосрочна визия, включително безплатната Tech Academy, която обогатява знанията на гимназисти с технически профил в София и страната. Именно затова първата мащабна благотворителна инициатива на AIBEST е насочена към подкрепа на амбициозни младежи, които имат ограничен достъп до качествено образование.

    „Кампанията ни подкрепя деца в неравностойно положение, за да повярват в своите възможности и в своето бъдеще. Инвестициите в образованието като основен двигател на иновациите създават условия за развитието на талантливи млади хора, които един ден ще бъдат в основата на прогреса на нашата индустрия и обществото генерално. Чрез инициативи като тази, AIBEST не само подкрепя младежите, но и инвестира в устойчивото развитие на региона, в който всички ние живеем и работим“, заяви Наталия Георгиева-Шишкова, изпълнителен директор на асоциацията.

    Кампанията е резултат от сътрудничеството в рамките на новосъздадената маркетинг и бранд работна група на асоциацията, в която активно участват екипите на компаниите Accenture, Experian, Lirex, Pontica Solutions, Scalefocus и Telus Digital.

    „Beard it Forward“ ще продължи до 2 декември 2024 г., когато ще бъдат обявени победителите.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Apple планира $1 млрд. инвестиция в Индонезия
    Ще бъде изграден завод, който да произвежда компоненти за смартфони и други продукти
    преди 8 часа
    От 11-ия опит: Избраха Наталия Киселова за председател на Парламента
    Тя е експерт по конституционно право и преподавател в Софийския университет
    преди 8 часа
    СУ и “Аурубис България” със споразумение за партньорство
    Net-Zero Lab към университета ще си партнира с най-големия германски инвеститор в страната
    преди 8 часа
    преди 8 часа
    BgGPT, разработен от INSAIT, влиза в общините
    Първата община, която ще го имлементира е Бургас
    преди 9 часа
    Макрон заяви, че няма да се оттегли
    Избраното от него правителство претърпя вот на недоверие