сряда, 16 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    755 прочитания

    Effie® Awards България представи състава на журито за 2024 година

    Най-ефективните маркетингови комуникации ще оценяват 22 представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни проучвания и независими консултанти
    01 октомври 2024, 16:17 a+ a- a

    Източник: Effie® Awards

    За седемнадесета поредна година професионалисти с доказан опит ще оценяват най-ефективните маркетингови комуникации на Effie Awards България 2024. Конкурсът фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама. В тазгодишното издание са въведени и две нови категории: Business-to-Business и Digital. 

    В състава на журито са включени 22 представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни проучвания и независими консултанти.

    Това са: Анастасия Томешкова (Директор Бизнес Трансформации - Brandworks / Publicis Groupe Bulgaria), Ангел Искрев (Творчески директор - proof.), Анелия Мирчева (Senior Client Marketing Manager - Visa Europe), Богдан Богомилов (Независим експерт), Велимира Петрова (Директор „Продажби“ - bTV Media Group), Веселин Димитров (Главен редактор - Forbes България), Виктория Станчева (Brand Marketing Manager - Fashion Days България), Гергана Иванова (Управляващ партньор - The Smarts Group), Грета Колева (Управляващ директор - Graffiti BBDO и Proximity Sofia), Десислава Топалова (Маркетинг Мениджър Телевизионни канали - Nova Broadcasting Group), Елена Колева (Изследователски директор - Pragmatica), Зорница Тодорова (Mениджър за България - New Age Media / Cinema City Bulgaria), Иван Киров (Chief Stategy Officer - McCann Sofia), Иво Алтънов (Управляващ директор - Noble Graphics), доц. д-р Кристиян Постаджиян (Преподавател по реклама - Нов български университет), Марчела Абрашева (Регионален управляващ директор Kantar за Югоизточна Европа - Kantar), Петя Балаука (Marketing Director, The Coca-Cola Company, Bulgaria), Светлана Димитрова (Бизнес коуч и маркетинг консултант), Силвия Костова (Директор „Корпоративни комуникации и маркетинг“ - Пощенска банка), Стоян Михайлов (Управляващ партньор - Джънкшън България), Таня Савова (Client Service Director - HUMAN), Юлиан Добрев (Основател и директор анализи - BluePoint Research and Consulting).

    Крайният срок за подаване на заявки за участие в конкурса изтича на 7 октомври 2024 г. Кандидатурите ще бъдат оценявани през октомври и ноември, а победителите ще бъдат обявени по време на официална гала церемония, която ще се състои на 28 ноември 2024 г.     

    Комуникационни кампании и маркетингови активности имат възможност да се включат в състезанието в различни секторни и специални категории, като всяка изисква индивидуално подаване на заявка. Повече информация за регламента и таксите за участие е публикувана на www.effiebulgaria.org.

    Наградите Effie безспорно са световно признат и най-висок стандарт за успешна комуникация на всеки бранд. Конкурсът е и глобален символ за ефективна комуникация и отличава най-иновативните комуникационни решения. Отворен е за всички агенции и търговски марки, които искат да бъдат признати за своите най-ефективни маркетингови усилия и са се откроили с постигнали реални, измерими резултати. 

    Конкурсът Effie® Awards отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации – идеите, които работят. Организира се от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Digital Media Technology Sp. придобива ApiHawk
    Полска технологична група придобива бизнеса на българската софтуерна компания
    преди 12 часа
    НСИ отчита 1% дефлация през септември
    Годишната инфлация е в размер на 1,2%
    преди 15 часа
    Индонезия поиска Google и Apple да блокират Temu в магазините си за приложения
    Целта – да бъде запазен малкият и среден бизнес в страната от нелоялна конкуренция
    преди 16 часа
    България е готова да подкрепи инвестиции в развитието на дигиталната инфраструктура и свързаността
    Президентът Радев се срещна с представители на американски компании в областта на високите технологии, киберсигурността, дигиталната и комуникационната инфраструктура
    преди 1 ден
    Операторите на ваучери: 96% от потребителите са доволни от дигитализацията на ваучерите
    Броят на търговците, използващи ваучери за храна, се е увеличил от 1000 до 4 хил. месечно след дигитализацията