Глобалните разходи за дигитална реклама ще достигнат почти 120 млрд. долара тази година, прогнозира еMarketer
Спад на темпа на растеж на разходите за дигитална реклама в Източна Европа през 2013, прогнозира еMarketer. Изданието предвижда пазарът да отчете ръст от 17.3% тази година при 18.9% през 2012 и 38.4% през 2011.
Глобалните разходи за дигитална реклама ще нараснат с над 15% до 118.4 милиарда долара през 2013, сочи анализът на еMarketer. Така делът на дигиталната реклама в целия рекламен пазар тази година ще достигне 21.7%, като перспективата е до 2016 той да стане почти 26%.
Най-голям пазар за дигитална реклама с дял от 39% е Северна Америка. До 2016 обаче регионът ще започне да губи дял за сметка на развиващите се пазари в Азиатско-тихоокеанския регион и Латинска Америка, прогнозира еMarketer.