сряда, 09 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3439 прочитания

    Прогнозират над 17% ръст на дигиталната реклама в Източна Европа през 2013

    Глобалните разходи за дигитална реклама ще достигнат почти 120 млрд. долара тази година, прогнозира еMarketer
    09 януари 2013, 17:18 a+ a- a

    Спад на темпа на растеж на разходите за дигитална реклама в Източна Европа през 2013, прогнозира еMarketer. Изданието предвижда пазарът да отчете ръст от 17.3% тази година при 18.9% през 2012 и 38.4% през 2011.

    Глобалните разходи за дигитална реклама ще нараснат с над 15% до 118.4 милиарда долара през 2013, сочи анализът на еMarketer. Така делът на дигиталната реклама в целия рекламен пазар тази година ще достигне 21.7%, като перспективата е до 2016 той да стане почти 26%.

    Най-голям пазар за дигитална реклама с дял от 39% е Северна Америка. До 2016 обаче регионът ще започне да губи дял за сметка на развиващите се пазари в Азиатско-тихоокеанския регион и Латинска Америка, прогнозира еMarketer.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    Adobe предлага безплатно приложение за принос към AI съдържание
    То ще позволи на създателите на снимки и видеоклипове да прикрепят идентификационни данни за съдържание към работата си
    преди 2 часа
    OMV Petrom започва да доставя природен газ до индустриалните потребители в България
    Румънската компания разширява дейността си по доставка на природен газ у нас
    преди 3 часа
    SWIFT ще тества на живо трансакции на токенизирани активи и цифрови валути през 2025 г.
    Досега глобалната банкова мрежа за съобщения е участвала в изпитания на цифрови пари и токенизирани активи
    преди 3 часа
    92 млн. лева са осигурени за зарядни станции, а за интермодали - 34,5 млн. лева
    Общо 3,7 млрд. лева са одобрени за транспортни проекти през настоящия програмен период
    преди 4 часа