четвъртък, 10 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1751 прочитания

    Какво е да си част от творческия екип на: proof.

    Най-ценната технология си остава колаборацията между умни хора, споделя Емануела Беловарски, Head of Art в агенцията
    15 август 2024, 09:21 a+ a- a

    Емануела Беловарски, Head of Art в proof. Снимка: личен архив.

    В рубриката на Economy.bg „Какво е да си част от творческия екип на...“ представяме професионалисти от водещи комуникационни агенции в България. Те разказват за избора си на кариера, предизвикателствата, с които се сблъскват, и какво ги вдъхновява. Запознайте се с Емануела Беловарски, Head of Art в proof.:

    След получено образование на три континента, Емануела Беловарски решава да остане в България и учи в НБУ кино и телевизионна режисура. Паралелно се развива и като графичен дизайнер. Има 15 години опит в рекламата, 12 от които като Арт директор в различни агенции и своето продукционно студио whaleworx.studio. Извън рекламата се занимава с фотография, дигитални изкуства и музика.

    Моля, представете се с две имена, позиция и образование.
    Емануела Беловарски, Head of Art в proof., creative/art director в whaleworx.studio, по образование режисьор.

    Какво Ви мотивира да се насочите към света на рекламата?
    Разнообразието от дисциплини, които влизат в работата на един “creative” – от поп култура до дизайн и визуални изкуства, през копирайтинг, концепция и стратегия, и как всички те работят заедно в една обща колаборация, наречена творческа комуникация.

    Откъде черпите вдъхновение?
    Гледам и слушам – хора и всякакви творби на хора, които изразяват гледни точки. Напоследък приоритизирам да се наспивам и забелязвам, че най-големите прозрения всъщност идват на свеж и бистър мозък, а вдъхновението – буквално отвсякъде.

    Кои са технологиите, които Ви улесняват най-много в процеса на работа?
    Най-ценната технология си остава колаборацията между умни хора, които се събират заедно, за да правят смислени и хубави неща. Хардуерът и софтуерът са въпрос на избор.

    Можете ли да разкажете коя Ви е любимата кампания, в която сте участвали, и защо Ви е фаворит?
    Любими имам няколко за общо 15 години, и особено в последните 4, откакто съм в proof. Но една се откроява осезаемо – кампанията на Klear „Справедливово.“ Да обясниш на разбираем човешки език една сложна финансова услуга беше нелека задача, а да го направя да изглежда така заедно с чудесния продукционен екип, който избрахме за задачата, беше изключително яко преживяване.

    Кой е най-скорошният проект, по който сте работили и какво можете да ни разкажете за него?
    За Бургаско направихме контекстуална външна комуникация, която служи за навигация към морето, и усещането, което носи. „Отпусни се, морето е тук“ придоби нов смисъл – и ще продължаваме да го преоткриваме.

    Как се справяте с баланса между клиентските очаквания и личната си творческа визия?
    Като приемам клиента като колаборатор и партньор, вместо като работодател. Нищо не е на всяка цена и ако заедно гледаме в една обща посока – а именно най-доброто за бранда - целия екип печели.

    Кои са най-големите предизвикателства във Вашата работа?
    Изпълнението да отговаря на концепцията. Не е тайна, че в рекламата работим на доста динамични обороти, с кратки срокове и често ограничени бюджети, докато добрите резултати зависят от доверието и ресурса на всички по веригата. Да го проконтролираш и държиш на ниво до последно – това е суперсилата. Но когато се получи, удовлетворението е страхотно.

    С кои 3 думи бихте описали екипа, в който работите?
    Талантливи неуморни човеци. Могат много, действат яко и най-вече – пука им.

    Според Вас как ще се промени рекламният бранш през следващите няколко години?
    Ще ни изненадва тепърва. Технологиите ще ни помагат да правим нещата по-бързо, но не и непременно по-качествено. Завръщането към човешкото и корените ни ще продължава да се разгръща и обуславя като антипод на тази скорост, с която светът се развива. Предефиниране на професии със сигурност ще има, но трансформацията в повечето случаи води до прогрес.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа и стаж на proof. в JOBS.bg

    Вижте още от рубриката Какво е да си част от творческия екип на...:

    Антони Атанасов и Методи Гусаков, United Partners
    Ангел Искрев, proof.
    Иван Ланджев, Huts Group
    Цветелина Митева, Noble Graphics
    Мартин Тонев, Publicis Dialog
    Миглена Семерджиева, M3 Communications Group, Inc.
    Мартин Димитров, Nitram
    Диляна Токушева-Тодорова, Publicis Dialog
    Олга Стойчева, The Smarts
    Валентин Томов, Noble Graphics
    Александър Братимиров, Human
    Боби Петров, All Channels
    Емилияна Кънчева, Noble Graphics
    Кристиян Неделчев, M3 Communications Group, Inc.
    Мария Харизанова, All Channels

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 58 минути
    В ЕС българите са най-неудовлетворени от живота си
    Най-доволни са хората във Финландия, Румъния, Словения, Австрия и Белгия
    преди 2 часа
    Wiser Technology купува сръбската Badin Soft
    Това е 7-та сделка по придобиване на българската софтуерна компания за последните 18 месеца
    преди 3 часа
    Eldrive и AMPECO стартират стратегическо партньорство
    Те ще работят за ускоряване навлизането на зарядна инфраструктура за електромобили в Източна Европа и Прибалтика
    преди 3 часа
    Започва изготвяне на Национална индустриална стратегия, съвместно с ЕК и бизнеса
    Министър Николов се срещна с представители на Европейската комисия
    преди 4 часа
    Ryanair стартира нова дестинация от Пловдив
    Обсъжда се откриването на авиолинии от Испания и Италия от Пловдив
    преди 5 часа
    Слаб ръст на нощувките на чужденци у нас през август
    Според данните на НСИ нощувките на българи намаляват с 2%