сряда, 16 октомври 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5079 прочитания

    Предвиждат 66% ръст на мобилната реклама в Източна Европа през 2013

    13.5 млрд. долара ще достигне световният пазар на мобилна реклама тази година, прогнозира eMarketer
    04 януари 2013, 11:52 a+ a- a

    Разходите за мобилна реклама в света са се удвоили през 2012, сочи анализ на eMarketer. Изданието прогнозира, че тази година те ще достигнат 13.5 милиарда долара при 8.4 милиарда през 2012. До 2016 глобалните разходи за мобилна реклама ще нараснат до 37 милиарда.

    Най-бърз растеж през 2012 е отбелязал пазарът на мобилна реклама в САЩ – 220%. Добре са се представили и развиващите се пазари като Китай (138%) и Индия (110%).

    За Източна Европа изданието прогнозира ръст от 66.2% през 2013 при 93.5% миналата година. До 2016 ръстът в региона ще се забави до 24%.

    През 2012 разходите за мобилна реклама в Източна Европа са били над 70 милиона долара. Те ще се увеличат до 117 милиона тази година, преди да достигнат над 260 милиона през 2016.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Digital Media Technology Sp. придобива ApiHawk
    Полска технологична група придобива бизнеса на българската софтуерна компания
    преди 12 часа
    НСИ отчита 1% дефлация през септември
    Годишната инфлация е в размер на 1,2%
    преди 15 часа
    Индонезия поиска Google и Apple да блокират Temu в магазините си за приложения
    Целта – да бъде запазен малкият и среден бизнес в страната от нелоялна конкуренция
    преди 16 часа
    България е готова да подкрепи инвестиции в развитието на дигиталната инфраструктура и свързаността
    Президентът Радев се срещна с представители на американски компании в областта на високите технологии, киберсигурността, дигиталната и комуникационната инфраструктура
    преди 1 ден
    Операторите на ваучери: 96% от потребителите са доволни от дигитализацията на ваучерите
    Броят на търговците, използващи ваучери за храна, се е увеличил от 1000 до 4 хил. месечно след дигитализацията