Вижте какво споделя Лука Лоренцини, съосновател на агенцията, която стои зад проекта
„Хей, бармане!“ - с тази реплика на Мадисън Тевлин започва една от най-споделяните онлайн реклами през 2023г. Видеото е дело на рекламна агенция SMALL и е спонсорирано от CoorDown - Национална координационна мрежа на асоциациите на хората със Синдром на Даун. То поставя началото на международна кампания за осведоменост под надслов „Предположи, че мога“. На какво се дължи успехът на кампанията, разказва Лука Лоренцини, CEO и съосновател на SMALL:
Първо, вярвам, че много хора разпознаха посланието и споделяйки кампанията, искаха да помогнат за оттърсването от предубедеността и да променят възприятията за хората със Синдрома на Даун. Но според мен има и някои не толкова очевидни причини.
Придържахме се към ключовото правило да приковем вниманието на аудиторията от първата секунда. Видеото започва с актрисата Мадисън Тевлин, която се взира уверено в камерата и заявява нещо неочаквано за човек със Синдрома на Даун – „Хей, бармане!“. Това грабва вниманието веднага и предизвиква любопитството на хората какво следва.
Видеото е с бърз ритъм, постигнат чрез динамична комбинация от актьорство, режисура, обработка и музика. Това също ангажира зрителите да гледат до края.
Мадисън обсъжда теми като алкохол и секс. И псува. Не сме включили тези елементи, за да предизвикаме шок, а за да подчертаем посланието на кампанията и да разбием повече табута (включително в самата общност). Но отново това поведение е неочаквано от човек със Синдрома на Даун, което го прави по-значимо.
Смисълът на видеото е близък на много хора и това ги провокира да го споделят. Хората са по-склонни да споделят видеото, защото зад него стои неправителствена организация и кампанията е с благотворителна цел.
И на последно място, създадохме вертикална версия за TikTok и Instagram. Това може да е предизвикателно за любителите на хоризонталния формат, но в тези платформи е по-ефективно.