събота, 20 юли 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2473 прочитания

    Unilever: Познай кой победи

    Компанията умело използва емблематични спортни моменти в нова рекламна кампания
    25 юни 2024, 15:49 a+ a- a

    Unilever лансира рекламна кампания за марката „Изцапаното е хубаво“ със слогън „Познай кой победи“. Марката е позната под имената OMO, Persil, Skip, Surf Excel, Rinso и Breeze в различни географски региони.

    Английско-нидерландската компания, чиито продукти включват широка гама перилни препарати, козметика и хранителни продукти, умело използва емблематични спортни моменти, запечатани на снимки.

    Кампанията е дело на Interpublic Group (IPG) и е насочена към младото поколение. От Unilever се надяват чрез нея да вдъхновят хората да мечтаят и да се осмеляват, без да се страхуват, че ще се изцапат по пътя.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Wizz Air празнува 20 млн. превозени пътници от летище София
    Авиокомпанията и стартира нов маршрут – до Лион
    преди 1 ден
    Онлайн продажбите в САЩ достигнаха $7,2 млрд. в първия ден на Amazon Prime Day
    Продажбите са с над 10% повече спрямо миналата година
    преди 1 ден
    Глобално кибер прекъсване приземи полети по целия свят
    Проблемът засегна и работата на банки и медии в различни точки на света
    преди 1 ден
    Президентът ще връчи втория мандат на 22 юли
    На кандидата за премиер, посочен от втората по численост парламентарна група в 50-ото Народно събрание
    преди 1 ден
    WordPress Engine придобива българската NitroPack
    Основателите Георги Петров и Михаил Стойчев ще работят върху нов проект