понеделник, 09 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    27280 прочитания

    Вижте кои са победителите във ФАРА 2024

    Творческа агенция на годината е Human, победител в Медийния конкурс стана Huts Group, а Рекламодател на годината - Fashion Days
    10 юни 2024, 15:17 a+ a- a

    Снимка: ФАРА 2024

    От 6 до 8 юни 2024 в Международен конгресен център Бургас се проведе двадесет и четвъртата церемония по награждаване на най-големия форум на комуникационната индустрия в България – ФАРА. 

    Голямата награда „Творческа агенция на годината“ в Творческия конкурс спечели Human, следвани от Noble Graphics на второ място и guts&brainsDDB на трето. Победителите бяха обявени и наградени от изключителния Dave Trott, когото организаторите на ФАРА бяха поканили като специален гост-лектор в програмата на Фестивала. 

    Награждаването на Human. Снимка: ФАРА’24

    Победител в Медийния конкурс стана Huts Group. В класацията на второ място застана Human, а на трето Zenith, част от Publicis Groupe Bulgaria. Наградата на медийната агенция на годината беше връчена от Чавдар Кенаров, Председател на БАКА.  

    Награждаването на Huts Group. Снимка: ФАРА’24

    За трета поредна година наградата „Рекламодател на годината“ беше присъдена на Fashion Days на базата на сбора от точки от Творческия и Медийния конкурси. Второто място в класацията е за Как се пише?®. На трето място застана Фантастико. Наградата беше връчена от Диана Саватева, Заместник-кмет Култура и вероизповедания на Община Бургас. 

    Награждаването на Fashion Days. Снимка: ФАРА’24

    С наградата Grand Prix бе отличена кампанията „ул. Георги Николов“ на агенция Noble Graphics за Фондация „Документалистите“. Кампанията, приковаваща вниманието към неглижираната у нас тема за донорството, не само получи високата оценка Grand Prix от журито, но и предизвика бурните емоции на публиката, която се изправи на крака и ръкопляска в продължение на  няколко минути. Специалната награда на Фестивала беше обявена от Весела Апостолова, Заместник-председател на БАКА. 

    Grand Prix получи кампанията „ул. Георги Николов“ на агенция Noble Graphics. Снимка: ФАРА’24

    Тази година ФАРА премина под мотото „В нова светлина“. В този дух бяха представени и новите статуетки, следващи креативната посока на наскоро промененото лого на Фестивала.

    Наградените рекламни форми и кампании в Творческия и Медийния конкурси, както и всички участници във ФАРА 2024 може да бъдат разгледани на https://www.fara.bg/participants.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    tbi bank и УНСС представиха първата „Академия за таланти - dataXperience”
    В образователната инициатива се включиха над 50 студенти
    преди 9 часа
    Наемането в САЩ се възстановява през ноември
    Данните за септември и октомври бяха ревизирани в положителна посока
    преди 9 часа
    Това ще е най-значимата сделка на жилищния пазар у нас за годината
    Рекордна цена беше платена за жилищен имот у нас, а сделката беше реализирана с бранда Christie’s International Real Estate в България
    преди 11 часа
    Google заведе дело срещу американското Бюро за финансова защита на потребителите
    Според технологичния гигант става дума за превишаване на правата от страна на агенцията
    преди 13 часа
    Президентът започва консултации с парламентарните групи на 10 декември
    Радев напомни, че на първо място в дневния ред на обществото е внасянето и приемането на държавния бюджет