сряда, 11 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3425 прочитания

    Телерик Академия пуска нов формат обучения

    В кратки двуседмични обучения водещи специалисти ще споделят практически опит
    14 май 2024, 10:01 a+ a- a

    Телерик Академия обяви, че надгражда настоящото си портфолио от програми с изцяло нов формат кратки практически обучения - Sprint. Новият продукт предоставя платформа, чрез която лидери, доказани в своите области, ще споделят вътрешнофирмени знания и успешни стратегии от личен опит, които не са публично достъпни, но могат веднага да бъдат приложени в друга среда.

    Курсовете в Telerik Academy Sprint се фокусират върху запознаване с конкретни бизнес казуси, стратегии и решения, и придобиването на конкретни умения, с които курсистите могат да бъдат по-успешни и ефективни в ежедневните си задачи, и да допринесат за по-добри бизнес резултати на компаниите си.

    Sprint е най-новият продукт в 15-годишното портфолио от близо 20 програми на Телерик Академия, което също включва програмите за кариерен старт като програмист или QA инженер - Alpha, и програмите за повишаване на квалификацията на специалисти от край до край в дадена област - Upskill.

    „Новият Sprint формат предоставя възможност само в рамките на две седмици (4 сесии) водещи специалисти да предадат своите практически знания и ноу-хау, които не могат да бъдат намерени в Google, YouTube, Coursera или други обучителни платформи. Осъзнаваме, че в България има много знания и опит, които живеят в конкретни компании и професионалисти, и които не се споделят систематизирано, а прилагането им би донесло бърз бизнес ефект за много организации и за развитието на екосистемата ни. Стартираме през юни с 4 актуални теми, като до края на годината предстои да добавим още много, така че да покриваме широк спектър от дисциплини в дълбочина.“ – споделя Александра Мечкова, главен изпълнителен директор на Телерик Академия.

    В рамките на месец юни ще се проведат 4 програми, като в бъдеще предстои към портфолиото да бъдат добавени още, така че темите да обхващат широк кръг от дисциплини в тяхната дълбочина (по конкретни теми).

    Първите четири обучения в новия формат ще се проведат в рамките на месец юни, като ще започнат с Future-Proof Content Marketing (старт: 3 юни), последвано от: GenAI for Developers (старт: 10 юни), Hiring the Top 1% (старт: 11 юни), GenAI for Business Users (старт: 17 юни).

    До 22 май всеки желаещ може да се възползва от цената за ранно записване (349 лв.).

    Future-Proof Content Marketing Sprint ще даде конкретни препоръки на участниците как да увеличат приходите на компанията чрез маркетинг на съдържанието. Илия Марков – водещ трейнър в програмата, е ветеран в B2B SaaS маркетинг сферата. Има опит в компании като Тoggl, Animalz и SiteGround. Към него като гост лектор ще се присъедини Мария Георгиева – SEO Team Manager в Payhawk с над 10 години практически опит в SEO.

    GenAI for Developers е практическо обучение за употребата на големите езикови модели (LLMs) в софтуерното инженерство. Водещ лектор в програмата е Стивън Цветков - Learning Experience Design Manager в Телерик Академия. Стивън и неговият екип изследват тенденциите в методите на преподаване и учене, прилагат иновации и отговарят за качеството на обучението в Академията. Гост лекторите в програмата Даниел Канчев, Красимир Чарийски и Ясен Кипров са експерти от различни екипи в SiteGround, които имат богат практически опит и ще споделят как използват ИИ в ежедневната си работа и в реализацията на проекти.

    Hiring the Top 1% ще даде възможност на участниците да научат как да прилагат добри практики за наемане на топ таланти спрямо целите и приоритетите на компаниите си. Водещият лектор Боян Стоянов - Founder, Hireworks Digital, е утвърден професионалист с опит в бързооборотните стоки, електронната търговия и маркетинга. Като гост лектор в програмата ще участва Миро Вълчев - Co-founder and COO, FindMeCure, и основател на две start-up компании, за които подготвя и стратегии за наемане на топ талант.

    GenAI for Business Users цели да покаже на хора с бизнес профил как лесно да използват инструменти за изкуствен интелект в ежедневието си за генериране на документи и отчети, и при вземането на решения. Курсът ще води Александър Китов – VP of Product, Телерик Академия, с над 10 години опит като продуктов мениджър и предприемач. Към него като гост лектор ще се присъедини Алекс Велинов – CTO, Tag Digital, който има над 15-годишен опит в дигиталния маркетинг и продуктов мениджмънт.

    Всички курсове ще се проведат на български език в рамките на 4 сесии по 3 часа (вечерен формат). Това ги прави удобни за съчетаване с други работни и лични ангажименти. Няма изисквания за профила на хората, които ще се включат, или специален процес за кандидатстване, но местата в програмите са ограничени.

    Още за програмата на обученията и тяхното провеждане можете да научите по време на уебинар, организиран от Телерик Академия, на 28 май, 19:00 ч.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    "Шел" ще проучва за нефт и газ в Черно море
    Държавата дава разрешение за търсене в акваторията на Черно море на нидерландската компания
    преди 4 часа
    Кофас: Икономическото възстановяване на Германия се забавя
    Големи компании трябва да намалят производствения си капацитет и да съкратят работни места
    преди 5 часа
    Пощенска банка и ЕБВР с ключово партньорство
    Банката ще предоставя гаранции за 135 млн. евро за проекти в сферата на зелените инвестиции в различни индустрии
    преди 9 часа
    OMV България откри първата си ребрандирана бензиностанция
    Това е най-голямата корпоративна промяна на OMV до този момент
    преди 10 часа
    Технополис откри нов хипермаркет в Ловеч
    С новия магазин веригата открива 50 работни места